سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور سناتور چاک شومر در مصاحبه با الجزیره:

ترامپ سیاستی تهاجمی در پیش گرفته است

مشاور رهبر اقلیت دموکرات‌های سنای آمریکا در مصاحبه‌ای از سیاست‌های دونالد ترامپ علی‌الخصوص در قبال دیگر کشور‌ها انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان جونز، کارشناس مسائل خارجی و مشاور سناتور چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌های سنای آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گفت اقدامات دونالد ترامپ برای آمریکا نتیجه‌بخش نبوده است.

جونز افزود: رییس جمهور ترامپ سیاستی تهاجمی در قبال متحدان سنتی آمریکا در پیش گرفته است. متحدان آمریکا با وی و سیاست های وی موافق نیستند. این موضوع سبب دشمنی و خصومت های اساسی بین طرفین خواهد شد. مقامات دولت ترامپ باید در جهت جلوگیری از خسارات ناشی از این سیاست حرکت کنند. آنها باید در جهت مقابله و اصلاح بیانیه‌های غیرمنتظره ترامپ در رابطه با اروپا و خاورمیانه (غرب آسیا) حرکت کنند. اقدامات و سیاست وی در رابطه با کره شمالی و روسیه به هیچ نتیجه ملموسی دست پیدا نکرده است.

وی تاکید کرد: ترامپ سیاستی تهاجمی در پیش گرفته است. او به شرکای خود قول داده است که به جنگ ها و منازعه هایی که در سراسر جهان نمی توان پایانی برای آنها تصور کرد، پایان دهد. او به طرفداران و متحدان خود گفته است که به جنگ در افغانستان پایان خواهد داد. او به طرفداران خود گفته است که نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج خواهد کرد. او به طرفداران خود گفته است که دیوار مرزی را خواهد ساخت. مطلبی که وجود دارد این است که اجرای این سیاست ها در حال حاضر بسیار خطرناک و آسیب‌زننده است. این مایه نگرانی سیاستگذاران آمریکایی و متحدان سنتی و جامعه بین‌المللی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.