سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام کرد؛

برخی مدارس بجنورد، شیروان و مانه و سملقان تعطیل شد

برخی مدارس روستایی شهرستان های شیروان و مانه و سملقان در روز یک شنبه ۳۰ دی ماه تعطیل اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بر اساس اعلام آموزش و پرورش خراسان شمالی به علت برودت هوا و یخبندان در شهرستان شیروان، تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در روستاهای دهستان سیوکانلو از بخش مرکزی و بخش های قوشخانه و سرحد در نوبت صبح روز یک شنبه تعطیل شد.

همچنین در شهرستان مانه و سملقان، تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهر آباد نیروی هوایی، بهکده رضوی،گرماب، گرمک، چخماقلو، زرد،کاستان، یارچلی و کهنه جلگه تعطیل است.

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، به دلیل لغزندگی، یخبندان سطح معابر و برودت هوا، تمام مدارس شهری و روستایی و پیش دبستانی های شهرستان بجنورد در نوبت صبح یک شنبه ۳۰ دی ماه تعطیل شد.

همچنین مقاطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی عادی و استثنایی شهر و روستای شهرستان بجنورد در نوبت عصر تعطیل و سایر مدارس در نوبت عصر دایر است.  

گفتنی است، به علت برودت هوا و بارندگی شدید برف، مدارس اسفراین در روستاهای قلعه سفید، بیدواز، حسن آباد، اردغان، سرچشمه، کریم آباد بالا و پایین، دو مسیر اردغان از قلعه سفید به بالا در نوبت صبح مقطع ابتدایی و مسیر روئین از عراقی به بالا در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول، در نوبت صبح، یکشنبه با دو ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

انتهای پیام/ب

مدارس نوبت صبح کدام شهرهای استان خراسان شمالی در ۳۰ دی ماه تعطیل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.