سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی وضعیت نانوایی های جوانرود

رییس اداره صمت شهرستان جوانرود به بررسی وضعیت نانوایی های جوانرود در یک نشست اضطراری پرداخت .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منصور مجیدی؛ رییس اداره صمت شهرستان جوانرود، در پی ابراز نارضایتی تعدادی از مردم از وضعیت پخت و عرضه نان توسط خبازی‌های سطح این شهرستان، نشستی با حضور رییس اداره تعزیرات حکومتی، رییس اتاق اصناف، نماینده اماکن عمومی نیروی انتظامی، نماینده شبکه بهداشت و درمان و اعضای صنف خبازان، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان، برگزار کرد .

 در این جلسه ضمن تذکرات و ارشاد لازم به اعضای صنف خبازی ها، در خصوص ضرورت رعایت موارد و موازین بهداشتی و قوانین نظام صنفی، رعایت کیفیت در پخت نان، وزن واقعی و قیمت مصوب عرضه نان به مشتریان و سایر مسایل مرتبط به نانوایان توضیحات لازم ارایه شد.

مجیدی رییس دفتر نمایندگی سازمان صنعت معدن در جوانرود، با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، نان را جزء یکی از کالا‌های مهم و اساسی سبد غذایی خانوار در شهرستان جوانرود دانست و از همه نانوایان خواست تا در پخت و عرضه نان، از هر نظر نهایت دقت را به عمل آورده و به این قشر محروم، خدمات بهینه و قابل قبولی ارایه دهند.

وی تاکید کرد : مسلما اگر بازرسان شاهد تخلفاتی در زمینه چگونگی عرضه نان به مردم شوند، با خبازان متخلف برخورد خواهند نمود .

 

 

انتهای پیام/د

نارضایتی تعدادی از مردم جوانرود از وضعیت پخت و عرضه نان

 

برچسب ها: صنعت ، تعزیرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.