سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه ؛

محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه لغزنده اما تردد در آنها روان است

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت : محورهای مواصلاتی استان لغزنده اما تردد در آنها روان است .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حیدری فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان لغزنده اما تردد در آنها روان است، گفت : همراه داشتن زنجیر چرخ در مسیر روانسر به پاوه و گردنه‌های بید سرخ کنگاور و مله ماس سنقر اجباری است.

وی گفت : تنها مسیر مسدود در استان جاده فرعی پاوه به مریوان است.

وی مسدود شدن گردنه بید سرخ در جمعه شب را تکذیب و عنوان کرد: با توجه به بارش برف و لغزندگی گردنه، از شب گذشته عبور خودرو از این مسیر تنها با زنجیر چرخ ممکن است و سایر خودروها اجازه عبور ندارند.

به گفته حیدری ، در سایر محورهای ارتباطی استان کرمانشاه تردد بدون زنجیر چرخ مشکلی ندارد اما لازم است که رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

وی اظهار کرد: نمک پاشی بیشتر مسیرها از صبح امروز انجام شده و با افزایش چند درجه‌ای دما و آب شدن یخ‌ها، لغزندگی کمتر و عبور و مرور راحت‌تر شده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در باره میزان تصادفات بین شهری هم گفت: طی 48 ساعت گذشته 13 فقره تصادف داشته‌ایم که خوشبختانه فقط خسارتی بوده است.

حیدری در پایان از آماده باش صد در صدی نیروهای پلیس راه خبر داد و گفت: همه همکاران ما با تمام توان مشغول کمک به تردد امن و مناسب رانندگان در استان هستند.

 

 

انتهای پیام/د

همراه داشتن زنجیر چرخ  اجباری است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.