سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثوری: کوشیر از عملکرد کادر فنی تیم ملی بوکس اعلام رضایت کرد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: آدام کوشیر رئیس کمیته مربیان فدراسیون جهانی بوکس از اردو تیم ملی بازدید و از عملکرد کادر فنی تیم ملی رضایت کرد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حضور آدام کوشیر در ایران بیان کرد: آدام کوشیر رئیس کمیته مربیان فدراسیون جهانی بوکس (آیبا )که  یکی از بهترین های بوکس دنیا است و در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع شناخته شده است. با توجه به صحبت هایی که در اجلاس روسیه انجام دادیم  قرار شد شخصا به ایران بیاید و اندوخته های خود را در اختیار مربیان ما قرار دهد. در این دوره 64 مربی از سراسر کشور حضور داشتند و یک دوره پر بار به مدت یک هفته ای در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و ما به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدیم.

او در ادامه گفت: آدام کوشیر در دو جلسه از تمرینات تیم ملی بازدید کرد و از عملکرد تیم ملی رضایت داشت. در این بازدید او به آینده بوکس ایران بسیار ابراز امیدواری کرد. بین 64 مربی حاضر در این دوره حدود 8 مربی را انتخاب کردیم تا در رده سنی های مختلف کمک مربی باشند.

ثوری افزود: برگزاری دوره های آموزشی می تواند به افزایش دانش فنی مربیان ما کمک زیادی کند. ما خواهان آن هستیم که این وره کلاس های آموزشی برای مربیان و داوران کلاس های آموزشی برگزار کنیم. همچنین با آدام کوشیور قرار گذاشته ایم که طی  دو ماه آینده دوباره به ایران بیاید و کلاس های آموزشی ارتقا مربی گری را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بوکس درباره برنامه های پیش روی تیم ملی بوکس اظهار کرد: ما تا پایان سال دو برنامه برای تیم ملی داریم که اول مسابقات مجارستان ودوم مسابقه بین المللی چابهار را پیش رو خواهیم داشت. این رقابت برای ما بسیار پر اهمیت است و اسپانسر این مسابقه بین المللی منطقه آزاد صنعتی تجاری منطقه آزاد و اداره کل وزارت ورزش و جوانان است که امیداورم با کمک های لازم رقابت ها به بهترین شکل برگزار شود. تا به الان حضور کشور های قزاقستان، هندوستان، عراق، فیلیپین، سوریه و دو تیم از ایران حضورشان قطعی است. همچنان تلاش های لازم را برای حضور ترکیه و ازبکستان برای حضور در این دوره در حال انجام شدن است.


بیشتربخوانید:

استکی: ثوری در جریان دلیل غیبتم در شورای فنی بوکس بود

تیم ملی بوکس ۱۶ بهمن ماه راهی تورنمنت مجارستان می‌شود

رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس آسیا در تمرین تیم ملی ایران


انتهای پیام/

اظهارات ثوری درباره حضور آدام کوشیر در ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.