سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان پهلوانی و زورخانه‌ای

مسابقات قوی‌ترین مردان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به میزبانی هیئت استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قوی ترین مردان ورزش پهلوانی و زورخانه ای به میزبانی هیئت استان اصفهان در پایان سال جاری برگزار می شود. این رقابت ها در چند مرحله حمل کباده، سنگ، میل و وسلیل زورخانه ای انجام می شود و نفرات در گروه های 2 نفره با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت با گرفتن کشتی پهلوانی نفر برنده انتخاب می شود و راهی مرحله فینال خواهد شد.

سید عبدالله سجادی نایب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در این باره گفت: با توجه به استقبالی که ورزشکاران ما از اولین دوره مسابقات ساحلی ورزش پهلوانی و زورخانه ای انجام دادند تصمیم گرفتیم که اولین دوره رقابت های قوی ترین مردان این رشته ورزشی را هم برگار کنیم.

او ادامه داد: قبل از اینکه این رقابت ها برگزار شود هیئت های استان ها به صورت متمرکز این مسابقات را برگزار می کنند تا نفرات برتر انتخاب شود و پس از آن با حضور این افراد مسابقات اصلی برگزار شود و در پایان سال جاری قوی ترین مرد ورزش جپهلوانی و زورخانه ای معرفی خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون عنوان کرد: حکم قهرمانی و جوایزی هم برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است تا در پایان این مسابقات به ورزشکارانی که روی سکوهای قهرمانی ایستادند اهدا شود.


بیشتر بخوانید:

واقعیت ماجرای نمایش هنر باستانی یک بانو در گود زورخانه


انتهای پیام/

برگزاری اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان پهلوانی و زورخانه ای در ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.