سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقار نسب: بازی مقابل عمان اهمیت زیادی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازی مقابل عمان از اهمیت بالایی برخوردار است و این که عمان به عنوان تیم سوم گروهش به مرحله حذفی رسیده دلیل بر ضعف آن‌ها نیست.

بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:بازی مقابل عمان از اهمیت بالایی برخوردار است ،این که تیم ملی فوتبال عمان به عنوان تیم سوم راهی این مرحله شده است، دلیل بر ضعف این تیم نمی شود چرا که آنها در سال ها و ادوار گذشته چند باری برای تیم ما مشکل ساز شده اند و ما نباید آنها را دست کم بگیریم.

او درباره حواشی صحبت های کی روش در روزهای اخیر گفت: با آغاز جام ملت ها سرمربی تیم ملی موضوع حمایت از تیم ملی را مطرح کرد و خواهان حمایت همه جانبه شد که انصافا هم همه دست به دست یکدیگر  دادند و برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند ولی نمی دانم که چطور می شود که این مربی حرفه ای به یکباره تغییر موضع می دهد و تیم را با صحبت هایش به چالش می کشد.

ذوالفقار نسب ادامه داد: من به خاطر بازی  مهم تیم ملی با عمان نمی خواهم به این موضوع خیلی ورود کنم ولی چیزی که مشخص است اینکه کی روش باید حرفه ای تر عمل می کرد و خودش برای تیمی که شانس قهرمانی دارد حاشیه درست نمی کرد.

او درباره ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی با عمان گفت:کی روش بازیکنان زیادی را در اختیار دارد و  او  هم کاملا به این موضوع اشراف دارد ، به همین خاطر در بازی های اخیر از ترکیب های متفاوت استفاد کرد تا تیم ملی برای رقبا نا آشنا باشد اما در این مراحل و بازی های بعدی کار ریسکی نباید کرد و با تمام قوا باید به جنگ حریفان رفت و موفق شد.

ذوافقار نسب در باره بازی تیم ملی با برنده چبازی چین وتایلتد گفت:اول باید از سد عمان عبور کنیم تا در مرحله بعدی درباره دوتیم دیگر صحبت کنیم ،تیم فوتبال چین به مراتب از تایلند و حتی خود عمان بهتر است ولی همه این سه تیم در یک حد هستند و برای ما مشکل ساز نخواهند شد مگر اینکه اتفاقات خاصی رقم بخورد ولی باید تا بعد از بازی با عمان منتظر ماند و در صورت موفقیت به برنده این دوتیم اندیشید.


بیشتر بخوانید:

۱۲ روز تا تسویه حساب با کی‌روش! / اندکی صبر فینال نزدیک است

تیم ملی فوتبال عمان بدون استراحت به مصاف ملی پوشان ایران می‌رود

اشتباه دردسرساز در ترجمه اظهارات کی روش 


انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقارنسب درباره کی روش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.