سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی دوره آموزشی طرح ملی هر مسجد، یک خبرنگار

با حضور تعدادی از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان دوره آموزشی طرح ملی هر مسجد، یک خبرنگار طی ۲ روز، در اهواز و دزفول برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام مرتضی همت پور، سرپرست دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: طرح هر مسجد یک خبرنگار به منظور استفاده از فضای رسانه‌ای و انعکاس فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سراسر کشور اجرا شده است.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کارگاه آموزش خبرنگاری در دو دوره ۴۰ نفره به میزبانی شهرستان‌های اهواز و دزفول با حضور اساتید مجرب برگزار شد که تعدادی از اعضای کانون‌های مساجد استان در این دوره‌ها شرکت کردند.

حجت‌الاسلام همت‌پور عنوان کرد: هدف از اجرای طرح هر مسجد، یک خبرنگار انعکاس فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد است چرا که امروز فضای مجازی و رسانه یک نیاز برای مردم به ویژه جوانان است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از این ظرفیت برای مقابله با دشمن استفاده کرد.

سرپرست دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: سایت بچه‌های مسجد به منظور ثبت نام و ثبت اطلاعات اعضای کانون‌های مساجد راه‌اندازی شد که در خوزستان تاکنون ۵۲ هزار عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه سجا به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.