سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستور استاندار خراسان شمالی محقق شد؛

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خراسان شمالی

بانک‌های خراسان شمالی پس از دستور استاندار خراسان شمالی در بهبود رتبه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی طی ۶ روز ۲۰ میلیارد تومان وام پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست اخیر کارگروه اشتغال استان تأکید کرده بود رتبه استان در این طرح طی دو هفته باید تک‌رقمی شود، روند پیشرفت امور بانکی و موانع اجرایی تحقق این هدف را مورد پیگیری قرارداد.

استاندار در این نشست با اشاره به گفتگو‌های خود با مدیران عامل بانک‌های کشور که در این طرح تکلیف قانونی دارند، شتاب بیشتر درروند بررسی کارشناسی طرح‌های متقاضیان و انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات را مورد تأکید قرارداد.

وی هم‌چنین به مشکلات برخی متقاضیان بخش خصوصی که خواهان دریافت تسهیلات توسعه کسب‌وکار خود هستند ، رسیدگی و دستورات لازم را خطاب به مدیران اجرایی و بانک‌ها صادر کرد و از معاون هماهنگی امور اقتصادی خواست، پیگیر این موارد باشد.

شجاعی بیان کرد: جایگاه استان در این طرح از رتبه ۱۸ به ۱۰ رسیده است. هم‌چنین رقم تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی استان که پیش از این ۱۶۰ میلیارد تومان بود، در بازه زمانی ۶ روزه اخیر حدود ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ ب 

نشست استاندار خراسان شمالی با مدیران بانک‌های عامل طرح اشتغال پایدار روستایی

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.