سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهتاج: صحبتی برای مدیرعاملی تراکتورسازی با من نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: حضورم در بخش مدیریت تراکتورسازی در حد حرف است و هنوز مذاکره‌ای با مسئولان این باشگاه نداشته ام.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گزینه مدیرعاملی تیم تراکتورسازی تبریز است، اظهار کرد: بله من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که گزینه مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی هستم، اما حضورم در بخش مدیریت تراکتورسازی در حد حرف است و هنوز به طور مستقیم مذاکره‌ای با مسئولان این تیم نداشتم. زنوزی مالک تراکتورسازی در ترکیه حضور دارد و هنوز صحبتی با هم در این باره نداشتیم.

او ادامه داد: به هر حال گزینه‌های مطرح شده برای مدیرعاملی تراکتورسازی گمانه زنی رسانه ها است و مدیرعامل این تیم تبریزی تا چند روز دیگر انتخاب می‌شود و ابهامات در این باره رفع می‌شود.

بهتاج درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: این تیم از زمانی که به بخش خصوصی واگذار شده است وضعیت بهتری پیدا کرده است و بازیکنان شاخص خارجی به این تیم اضافه شدند که می‌توانند در موفقیت این تیم تبریزی تاثیر گذار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره اینکه تراکتورسازی توانایی قهرمانی در لیگ هجدهم را دارد، تصریح کرد: به هر حال آرزویم قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر است و در هر سمتی که باشم تلاش می‌کنم که این تیم تبریزی به قهرمانی دست یابد.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های تراکتورسازی و ماشین سازی در لیگ برتر عملکرد خوبی دارند و ما هم حمایت‌های لازم از این ۲ تیم تبریزی می‌کنیم تا به موفقیت دست یابند.


بیشتر بخوانید: 

بی ثباتی صندلی مدیریت و نیمکت فنی تراکتورسازان در آستانه نیم فصل دوم

از پشت پرده استعفای اسدی و تقوی تا احتمال حضور کی‌روش برای هدایت تراکتورسازی

الیاسی: سازمان ثبت شرکت‌ها حضور همزمان اسدی در ۲ شغل را قبول نکرد


انتهای پیام/

واکنش بهتاج درباره مدیرعاملی اش در تراکتورسازی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.