سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم صدرنشینی تیم فوتسال بیمارستان امام رضا بندرعباس

هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان هرمزگان با تداوم صدرنشینی تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس به پایان رسید.

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با تداوم صدرنشینی تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس به پایان رسید.
وی افزود: در ادامه بازی‌های این هفته عصر دیروز تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس با نتیجه ۴ بر ۱ از سد تیم پاس بندرلنگه گذشت و در صدر جدول رده بندی ۳۸ امتیازی شد.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: در دیگر مسابقه عصر دیروز تیم نریمان بندرعباس ۶ بر ۴ ساحل شهرداری سیریک را مغلوب کرد و با کسب ۳۲ امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند.
مهدی ربیع پور افزود: در دو دیگر بازی این هفته نیز تیم فولاد هرمزگان ۸ بر صفر علم و ادب رودان را شکست داد و در مکان دوم جدول ۳۴ امتیازی شد و تیم کشاورز احمدی ۵ بر ۴ مقاومت میناب را از پیش رو برداشت.
مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان پس از کناره گیری تیم آرش حاجی آباد در پایان رقابت‌های نیم فصل نخست، با شرکت ۹ تیم در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ب

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.