سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور آبفار شهر ستان مهریز ؛

سامانه خدمات الکترونیکی آبفار مهریز در دهه فجر راه اندازی می شود

مدیر امور آبفار شهر ستان مهریز از راه اندازی سامانه جامع خدمات الکترونیکی همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مهدی خلاصه زاده مدیر امور آبفار شهرستان مهریز از راه اندازی سامانه جامع خدمات الکترونیکی همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:  سامانه خدمات الکترونیکی با هدف سهولت ارتباط مشترکان، متقاضیان، دریافت خدمات و تسریع در ارائه خدمات به مردم در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

خلاصه زاده افزود: تمامی خدمات اختصاصی، از این پس به صورت حضوری و غیر حضوری با بستر‌های الکترونیک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مشترکان می توانند از دو راه ارتباطی و الکترونیکی شامل سامانه‌های ۱۵۲۳ و وبگاه www.abfaryazd.ir درخواست‌ها و خدمات مورد نیاز خود را در بخش‌های مختلف مشترکین پیگیری کنند.

 مدیر امور آبفار شهرستان مهریز گفت: خدمات اصلی مشترکینی که در این سامانه‌های طراحی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد شامل واگذاری انشعاب، اعلام کارکرد کنتور، بررسی صورت حساب، امکان پرداخت قبوض آب بها و مشاهده سوابق مصرف است.

خلاصه زاده افزود: دیگر خدمات مثل تغییر کاربری، پاسخ به استعلامات، تغییر ظرفیت‌های قراردادی، درخواست قطع و وصل، اتفاقات در شبکه و انشعاب، تغییر مکان از امتیازات این سامانه‌ها و موارد قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: خدمات مشترکین در شعبه و همچنین بخشی از آن در دو دفتر پیشخوان انجام می‌گیرد که در کنار آن سامانه‌های الکترونیک از راه دور نیز انجام می‌شود.

خلاصه زاده افزود: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان مهریز با شاخص ۴/۶۵ درصد در ۶۶ روستا به بیش از ۱۱هزار مشترک خدمات رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: از دگیر برنامه‌های این اداره حضور نمایشگاه چند منظوره و ارئه خدماتی از قبیل تغیر مالکیت، تغیر کاربری، درخواست انشعاب آب، تقسیط بدهی مشترکین در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

رئیس آبفار شهرستان مهریز ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۱ بهمن ماه تا پایان این ماه در سالن چند منظوره واقع در میدان شهدای گمنام برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ی

 راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی آبفار مهریز در دهه فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.