سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان یزد خبر داد؛

رشد هفت درصدی پرداخت صدقه از سوی نیکوکاران یزدی

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد در ۹ ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

محسن علیزاده مدیر کل کمیته امداد استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،گفت: مردم نیکوکار استان یزد در ۹ ماهه امسال پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

علیزاده افزود: صدقات جمع آوری شده در سرفصل کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌ آموزان نیازمند، تأمین مسکن، ازدواج، و اشتغال‌زایی هزینه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان این‌که میانگین سرانه پرداخت صدقه برای هر نفر در استان ۵۶۸ تومان در ماه است، گفت: صدقات مردمی بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده از خانوار‌های تحت حمایت و اولویت‌بندی مشکلات اساسی آن‌ها توزیع می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه تعداد صندوق‌های صدقه در مجموع ۱۵۹ هزار و ۳۰۹ صندوق است، افزود: که ۱۴۹ هزار و ۵۳۵ صندوق کوچک در منازل و شش هزار و ۷۵۰صندوق در معابر و همچنین سه هزار و ۱۵ صندوق در سایر مکان‌ها همچون فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نصب و توزیع شده است.

وی با اشاره به روش‌های نوین پرداخت صدقات، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷۷، نصب نرم‌افزار‌های موبایلی سکه و سنا یا از طریق وارد کردن کد #۰۳۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

نیکو کاران یزدی پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.