سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات هنر‌های فردی بانوان استان کرمان

مسابقات هنر‌های فردی بانوان استان کرمان با معرفی برترین‌ها در خانه رزمی به کار خود پایان داد.

فاطمه یادگاری، نماینده سبک نین جوتسو بانوان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات هنرهای فردی بانوان استان کرمان با حضور ۱۲۱ هنرجو از سراسر استان به میزبانی کرمان در خانه رزمی برگزار شد.

وی با اعلام اینکه مراسم افتتاحیه‌ی این مسابقات با حضور زهره توسلی نایب رییس بانوان و ارسطو پاکروانان، دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمان انجام شد، افزود: این رقابت‌ها در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل‌های بیکن جوتسو، چوب، نانچیکو، زنجیر، دفاع شخصی و یاساکو برگزار شد.

یادگاری تصریح کرد: در پایان، در بخش شهرستانی، شهرستان کرمان با ۲۷ طلا، ۱۹ نقره و ۱۱ برنز و مجموع ۱۳۰ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، شهرستان رفسنجان با ۴ طلا، ۱۴ نقره و ۴ برنز و مجموع امتیاز ۳۰ به عنوان دوم دست یافت و شهرستان سیرجان با ۴ طلا، ۴ نقره و ۸ برنز و مجموع امتیاز ۲۸ در جایگاه سوم قرارگرفت.

وی یادآور شد: در بخش باشگاهی نیز باشگاه سنسی امجد با ۹ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۴ برنز و مجموع ۶۱ امتیاز عنوان نخست را از آن خود کرد، باشگاه سنسی بهمنی با ۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز و مجموع ۳۶ امتیاز مقام دوم را به خود اختصاص داد و باشگاه سنسی ابراهیم پور با ۸ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز و مجموع ۳۲ امتیاز مقام سوم را تصاحب کرد.

انتهای پیام/ب

معرفی برترین های مسابقات هنرهای فردی بانوان استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.