سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:

تلاش مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعی

امام جمعه موقت همدان گفت : مسئولان برای رفع فاصله طبقاتی و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،، حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی امام جمعه جدید موقت همدان با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند افزود : مسئولان باید بدون در نظر گرفتن جناح بندی های سیاسی در زمام مسئولیتشان تا حد امکان برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در دهه شصت خدمات و اقدامات انقلابی مناسبی انجام شده در کشور از طرف جوانان انجام شد افزود : باید از جوانان توانمند در کشور استفاده بیشتری شود .

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به 29 دی ماه که به نام روز غزه نامگذاری شده است خاطرنشان کرد : اسرائیل همواره به مردم مظلوم غزه ظلم کرده و اکنون شاهدیم که این ظلم توسط استکبار در برخی از کشورهای منطقه از جمله بحرین هم مشاهده می شود .

حجت الاسلام طالقانی با تاکید بر اینکه نماز جمعه متعلق به آحاد مردم و پیامش وحدت است افزود : سلایق مختلف سیاسی می تواند در کنار رقابت سالم موجب رشد کشور شود .

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به اینکه ائمه اطهار و بزرگان دین الگوهای مناسبی برای زندگی مردم هستند گفت : باید با معاصر سازی اسوه های تاریخی و دینی برای ادامه دادن را ه آنان تلاش کرد .

حجت الاسلام طالقانی تاکید کرد: مسئولان برای رفع فاصله طبقاتی و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند.

وی با اشاره به علاقه پیامبر گرامی اسلام به حضرت زهرا (س) افزود : پدران باید در ارتباط با دختر و همسر خود از ائمه الگو بگیرند و برای رفع نیازهای عاطفی آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/

مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.