سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا خبر داد؛

پلمپ ۱۱۰ فروشگاه قاچاق پوشاک تا سه روز آینده

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: طی ۳ روز آینده یعنی تا پایان روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالا‌های ۱۱۰فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد، ­جمع آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده می‌شود. ­

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدا و سیما، حمیدرضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: استانداری مصوبه‌ای درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق داشت که برداشت‌های متفاوتی از آن صورت گرفته بود و این برداشت‌ها از دید بیرونی این طور به نظر می‌رسید که مانع تراشی صورت گرفته است.

وی افزود: از­ نظر ستاد، این برداشت از مصوبه استانداری تنها نیاز به هماهنگی‌های بیشتر داشت که این هماهنگی‌ها امروز با حضور آقای دین‌پرست معاون وزیرکشور، ­­دیگر مسئولان این حوزه، ­تولیدکنندگان­ و معاون استانداری انجام شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: در این جلسه مصوب­ شد که با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه مربوط­ طی سه روز آینده یعنی تا پایان روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالا‌های ۱۱۰ فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد، ­جمع آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده شود.

وی گفت: پس از اجرای این مصوبه هم طرح مبارزه با پوشاک برند قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت و هیچ مانع تراشی از طرف استانداری یا هر دستگاه دیگری قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.