سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای جزئیاتی از توطئه آمریکا موسوم به «معامله قرن»

یک رسانه صهیونیستی جزئیاتی از توطئه ترامپ موسوم به «معامله قرن» را فاش کرد که بر اساس آن اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان بخشی از کشور فلسطین نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یک رسانه صهیونیستی جزئیاتی از توطئه رئیس جمهور آمریکا موسوم به «معامله قرن» را فاش کرد که بر اساس آن اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان بخشی از کشور فلسطین نخواهد بود.

نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به گزارش‌ها درباره جزئیات طرح موسوم به معامله قرن تأکید کرد هر طرح صلحی که به تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرز‌های سال ۱۹۶۷ منتهی نشود، محکوم به شکست خواهد بود.

کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل بند‌هایی از طرح موسوم به معامله قرن که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد آن را پس از برگزاری انتخابات در اسرائیل اعلام کند، فاش کرد. از جمله این بند‌ها تشکیل کشور فلسطین در ۹۰ درصد خاک کرانه باختری به پایتختی بخش شرقی قدس است که شامل اماکن مقدس نمی‌شود. بر اساس طرح ترامپ، شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری به سه بخش تقسیم می‌شوند. نخست، مجموعه‌های بزرگ که هیچ آسیبی نمی‌بینند و همچنان باقی می‌مانند. دوم، شهرک‌های خارج از محدوده این مجموعه‌ها که گسترش پیدا نمی‌کنند و هیچ ساختمان جدیدی به آن‌ها اضافه نمی‌شود. سوم، شهرک‌هایی که سرخود و به صورت پراکنده بنا شده اند و منحل خواهند شد.

این شبکه اسرائیلی افزود آمریکایی‌ها گفته اند طرح ترامپ شامل اعلام بخش‌هایی از شرق قدس به عنوان پایتخت کشور فلسطین و غرب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.