سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد؛

اختلال در پروازهای مهرآباد به دلیل شرایط جوی/پرواز‌ها به زودی از سر گرفته می‌شود

در حالی که به دلیل شرایط جوی برای مدتی عملیات‌های پروازی فرودگاه مهرآباد قطع شد، این پرواز‌ها به زودی از سر گرفته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: پس از آغاز بارش برف و تگرگ، انجام پرواز‌ها در فرودگاه مهرآباد به صورت موقت متوقف شده است؛ اما با انجام عملیات برف‌روبی که اکنون در حال انجام است، پرواز‌ها به زودی از سر گرفته می‌شود.

طبق این اعلامیه اکنون دید افقی فردگاه به حد مجاز رسیده و پس از اتمام عملیات برف‌روبی پرواز‌ها مجددا انجام می‌شود.

مسافران حتماً قبل از عزیمت به فرودگاه‌ مهرآباد با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ تماس بگیرند.

احتمال لغو پروازهای داخلی در پی برف و بوران

بر اساس این گزارش  اداره کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اطلاعیه ای در خصوص احتمال لغو پروازهای داخلی در پی برف و بوران امروز صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی، مسافران گرامی پروازهای داخلی و بین المللی «هما» جهت کسب اطلاع از زمان انجام پرواز و قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس حاصل نمایند.

همچنین رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تنها ۱۷ دقیقه پروازهای داخلی در فرودگاه مهرآباد متوقف بودند گفت: هم اکنون پروازها در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی مشکلی ندارند و پروازهای عملیاتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در ساعت  ۱۶.۳۰ به دلیل بارش تگرگ پروازها به لحاظ دید و آماده سازی فرودگاه متوقف شدند.

تغییر مسیر سه پرواز داخلی به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

همچنین  طبق اعلام فرودگاه امام خمینی (ره) با توجه به آغاز موج جدید بارش ها در کشور و شرایط نامساعد جوی در فرودگاه مهرآباد، سه پرواز به فرودگاه بین المللی امام (ره) تغییر مسیر دادند.

گفتنی است پرواز قشم ایر با شماره ۱۲۳۲ از نوع فوکر ۱۰۰ با علامت ثبت EP-FQG از مشهد به ماهشهر بدلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست.

پرواز شماره ۷۱۲۴ هواپیمایی کیش ایر از نوع فوکر ۱۰۰ از کیش به مهرآباد و پرواز شماره ۸۵۱ هواپیمایی آسمان از نوع ایرباس ۳۲۰ از زاهدان به مهرآباد نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی فرودگاه مهرآباد در فرودگاه امام به زمین نشستند.

همچنین پرواز آسمان دارای مریض بدحال بوده که با درخواست خلبان و هماهنگی اداره امور ترمینال ها، آمبولانس برای رسیدگی به وضع بیمار اعزام شد.

انتهای پیام/

انجام عملیات برف روبی در فرودگاه مهرآباد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.