سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدون برنامه و بودجه هیچ تیمی برد به دست نمی‌آورد

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر باخت این تیم را برعهده گرفت گفت: بدون برنامه و بودجه هیچ تیمی برد به دست نمی‌آورد.

محمود فکری پس پایان دیدار شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت:با توجه به شرایط کنونی تیم پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی پیش رو داشته باشیم.

وی بیان کرد: مسئولیت سه شکست متوالی تیم را برگردن می‌گیرم اگر چه نتایج هر تیمی فقط به خاطر یکی از عوامل نیست و یک گروه دست به دست یکدیگر می‌دهند تا نتیجه‌ای کسب شود.

سرمربی شاهین بوشهر با بیان اینکه این تیم کاملا رها شده است عنوان کرد: اگر قرار بود هر تیمی بدون امکانات و سرمایه گذاری نتیجه خوب کسب کند, پس هر تیمی در هر نقطه‌ای باید مدعی باشد.

فکری تصریح کرد: تیم فقط مربی و بازیکن نیست، ما تمام توان خود را ‌می‌گذاریم، اما مسئولین این تیم را رها کرده اند و با جدایی مدیر عامل قطعا ما تنهاتر خواهیم شد.

وی ادامه داد: شاهین با مشکلات مالی فراونی دسته و پنجه نرم می‌کند، اما بازیکنان ما آنقدر نجیب هستند که دست به اعتصاب نمی‌زنند.

سرمربی شاهین شهرداری گفت: تاکنون  ۲۷ درصد از قرارداد بازیکنانمان را پرداخت کرده ایم درحالی که زمان انعقاد قرارداد وعده داده بودیم که تا قبل از شروع اولین بازی ۳۰ درصد مبلغ قراردادشان را پرداخت کنیم.

فکری بیان کرد: من تاکنونی ریالی از تیم دریافتی نداشته ام و تنها دریافتی ام پاداشی بوده که پس از چند بازی دریافت کرده ام.

انتهای پیام/م

شاهین با مشکلات مالی فراونی دسته و پنجه نرم می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.