سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیائومی می‌ میکس ۳ - Mi Mix 3 با قابلیت پشتیبانی از 5G رونمایی می‌شود

احتمال دارد یک نسخه 5G از گوشی شیائومی می‌ میکس ۳ - Mi Mix 3 با پشتیبانی از قابلیت 5G در مراسمی در ۲۴ فوریه رونمایی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین پرچمدار شیائومی، گوشی کشویی می‌ میکس ۳ - Mi Mix 3، رونمایی شده اما باید گفت که سلطنت این گوشی زیاد هم دوام نخواهد آورد. در این گوشی از مکانیزم کشویی برای حذف حاشیه دور گوشی استفاده شده است. در واقع دوربین سلفی می‌ میکس ۳ - Mi Mix 3 در قسمتی قرار دارد که در مواقع نیاز با مکانیزم کشویی ظاهر می‌شود. این شرکت با استفاده از این تکنولوژی توانست محصول خود را به یک مدل بدون حاشیه و بریدگی تبدیل کند.

پیش‌تر شیائومی به کاربران خود تولید یک نسخه جدید از این گوشی را داده بود که توانایی پشتیبانی از 5G را دارد. اکنون که به تازگی خبر برگزاری مراسمی در ۲۴ فوریه منتشر شده، بسیاری حدس می‌زنند گوشی 5G وعده داده شده، در این رویداد رونمایی خواهد شد. دعوتنامه‌ای که شیائومی برای این رویداد منتشر کرده، اطلاعاتی از رونمایی احتمالی این گوشی منتشر نکرده اما گمان می‌رود که گوشی شیائومی می‌ میکس ۳ - Mi Mix 3 با مکانیزم کشویی خاص خود و با پشتیابی از 5G در این مراسم رونمایی شود.

البته باید به این مسئله توجه کرد که به احتمال خیلی زیاد این محصول شیائومی تنها محصولی نخواهد بود که از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند و ما شاهد رونمایی تعداد دیگری از گوشی‌ها با این قابلیت در طی کنگره جهانی موبایل بارسلونا خواهیم بود. افزوده شدن این قابلیت به گوشی‌های هوشمند جهشی بزرگ در دنیای تکنولوژی است.

در این مراسم محصولات دیگری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی رونمایی خواهد شد. برای مثال شرکت اوپو به احتمال زیاد از گوشی مجهز به دوربین اپتیکال هیبردی 10X خود رونمایی می‌کند. تکنولوژی به کار رفته شده در دوربین این گوشی آن را به یکی از قوی‌ترین دوربین‌های گوشی جهان تبدیل می‌کند.

به عنوان نکته آخر باید این مسئله را متذکر شویم که در محصولات آینده شیائومی از تراشه‌ی مودم X50 کوالکام استفاده خواهد شد که سرعت آن‌ها را بسیار زیاد می‌کند.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل استفاده از برنامه شیریت - Shareit در اندروید +تصاویر 


انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی با قابلیت پشتیبانی از 5G

برچسب ها: فناوری ، شیائومی ، پرچمدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.