سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم معرفی شد

در مراسمی محمود نوربخش به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم معرفی و از خدمات سید حسن رضوی قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در مراسمی با حضور معاون امور مجلس و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور، از زحمات شش ساله سید حسن رضوی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم قدردانی و آقای محمود نوربخش به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

رمضان پور نرگسی، معاون امور مجلس و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه در این مراسم، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم را مدیری با تجربه و دارای روحیه تعامل و همگرایی دانست که با شناخت درست از ظرفیت های استان قم و تخصیص بهینه اعتبارات و منابع مالی برای پروژه های مهم می تواند نقش موثری در توسعه استان قم ایفا کند.

 سرمست، استاندار قم نیز با بیان اینکه متاسفانه در این استان، وارث پروژه های نیمه تمامی هستیم که هیچگونه توجیه اقتصادی ندارند و ادامه کار آنها با مشکل روبروست، ابراز امیدواری کرد: رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با توجه به ارتباطات خوبی که معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور و شناختی که از ظرفیت های قم دارد، می تواند طرح های قابل اجرا را در استان قم اجرا کند.

وی تصریح کرد: همه مسئولان استان قم باید تلاششان این باشد که با کم کردن فاصله کلنگ تا قیچی، شرمنده افکار عمومی نشویم!

استاندار از مهندس رضوی خواست تجربیات ارزشمند خود را که طی این سالها در استان قم کسب کرده، در اختیار رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم قرار دهد تا کارهای این سازمان با سهولت بیشتر و بهتری انجام شود.

نور بخش رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم  گفت: اولویت ما جذب اعتبارات ملی برای تکمیل پروژهای نیمه تمام و رفع مشکلات اساسی برخی پروژه هایی است که چند سالیست به دلایل مختلف متوقف شده اند .

مشاور معاون منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران از جمله سوابق اجرایی آقای نوربخش است.

مهندس رضوی نیز از این پس به عنوان مدیر آب منطقه ای استان تهران فعالیت می کند.

انتهای پیام/ش

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.