سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دفاع در برابر دشمنان باید متناسب با تهدیدات آنان باشد

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: امروز به لحاظ سخت‌افزاری به بازدارندگی رسیده‌ایم و دشمن می‌داند که از این طریق راهی پیش نخواهد برد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین گردهمایی بسیجیان کوی سازمانی ارتش که صبح امروز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در مرکز آموزش و پشتیبانی نزاجا برگزار شد، با اشاره به اهمیت جنگ نرم و فضای مجازی اظهار کرد: در فضای مجازی، دشمن با هدف تغییر باور‌های فکری و اعتقادی وارد عرصه می‌شود و می‌خواهد باورهایمان را تغییر دهد.

وی افزود: دشمن در این جنگ به دنبال تضعیف باور‌ها و خدشه وارد کردن به نخبگان جامعه است و برای اینکه دست ملت را از سرمایه‌های اصلی انقلاب کوتاه کند، چهره نخبگان جامعه را تخریب می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: دشمن با ایجاد شبهه و دامن زدن به دروغ‌های بزرگ به دنبال ایجاد تزلزل در تصمیم‌گیری افراد در سطح جامعه و ایجاد بی اعتمادی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه جنس دفاع در برابر دشمن باید متناسب با تهدیدات آنان باشد، گفت: ما امروز به لحاظ سخت‌افزاری به بازدارندگی رسیده‌ایم و دشمن می‌داند که از این طریق راهی پیش نخواهد برد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن بر روی فضای مجازی سرمایه گذاری کرده است و می‌خواهد از این طریق جامعه ما را به سوی اهداف خود پیش ببرد؛ لذا وظیفه همه ما این است که در این عرصه، آماده و با ابزار‌های لازم، پاسخ‌گوی تهدیدات پیشِ رو باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه هر امری که مقدمه حفظ نظام اسلامی باشد، انجام آن واجب است، افزود: دشمن امروز از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ لذا ما باید با تمام توان در این فضا ورود پیدا کنیم.

محمدحسنی ادامه داد: اگر در فضای مجازی حضور نداشته باشیم، یعنی صحنه را برای جولان دشمن خالی کرده‌ایم و همان‌طور که خالی کردن جبهه‌های نبرد و ترک جهاد، امری حرام تلقی می‌شود، امروز نیز خالی کردن عرصه فضای مجازی، امری حرام محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: جنگ در فضای حقیقی محدود به زمان و مکان است، اما جنگ در فضای مجازی اینگونه نیست. جنگ فرهنگی، پایان‌ناپذیر و ادامه‌دار است؛ لذا باید خودمان را برای یک نبرد همیشگی در عرصه فرهنگی آماده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در این نبرد پیروز باشیم، باید با انگیزه الهی وارد عرصه شویم و در چهارچوبی که خداوند فرموده است، عمل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.