سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور به ریاست فرماندار در کمپ بهشت کوچک این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور به ریاست فرماندار در کمپ بهشت کوچک این شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه خزایی فرماندار شهرستان گفت : در بحث مبارزه با مواد مخدر تنها مقابله و پاکسازی جامعه موثر نیست و برای کاهش روند جذب جوانان به مواد مخدر باید در مقوله فرهنگ سازی و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر بر زندگی جوانان اقدامات بیشتری توسط ادارات و نهاد‌هایی که بیشتر با جوانان و جامعه در ارتباط هستند صورت گیرد.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها برای فراهم نمودن ودر اختیار قرار دادن تمام امکانات برای فرزندان خود در جامعه ابتدا باید شرایط و میزان شناخت فرزندانشان از امکانات موجود را مد نظر قرار دهند سپس با توجه به اینکه او چه میزان به تکامل رسیده، ابزار و امکانات برای فرزندان خود فراهم نمایند.

خزایی اضافه کرد: بیکاری میتواند یکی از دلایل میل جوانان وافراد جامعه به سمت مصرف مواد مخدر باشد و به عواملی از جمله: مشکلات خانوادگی، نداشتن تفریحات سالم، دوستان نا مناسب و عدم شناخت کافی از آسیب‌های اجتماعی پس از مصرف مواد مخدر میتوان اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/د

بیکاری میتواند یکی از دلایل میل جوانان وافراد جامعه به سمت مصرف مواد مخدر باشد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.