سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمق‌های درجه یک +پوستر

صفحه مجازی رهبر معظم انقلاب اسلامی با استناد به سخنان ایشان درباره سران غرب پوستری را با عنوان احمق‌های درجه یک طراحی و به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  روز ۱۹ دی در جمع مردم قم از دولتمردان آمریکا با عنوان «احمق‌های درجه یک» نام بردند. ایشان فرمودند: «بعضی از دولتمردان آمریکا وانمود می‌کنند دیوانه‌اند؛ بنده البتّه این را قبول ندارم، امّا حقیقتاً احمق‌های درجه‌ی یک هستند.»

صفحات منتسب به رهبر انقلاب در فضای مجازی پوستری با عنوان «احمق‌های درجه یک» منتشر کردند که در آن بخشی از بیانات ایشان در اردیبهشت امسال آمده است. در ادامه پوستر مذکور و متن بیانات رهبر انقلاب که در آن آمده را از نظر می‌گذرانید. 

«رفتارهای زشت و سخیف این رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، کارهایی است که از اوّل هم می‌کردند؛ در دوران دولت گذشته‌ی آمریکا یک‌جور بود، دوران قبل از او یک‌جور بود؛ در هر دوره‌ای یک‌جوری اینها خباثتهای خودشان را نشان دادند. خیلی از آنها استخوان‌هایشان هم خاک شد، بدنشان هم در زیر خاک خوراک کرم و مور و مار شد، امّا جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد. ۱۳۹۷/۰۲/۱۹»


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.