سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان خبر داد؛

خودکفایی کشور در تولید آلفا آلومینیا + تصویر

مدیرعامل شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان گفت: ایران، جزء پنج کشور تولید کننده آلفا آلومینیا در جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، اصغر برهانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان سرامیک‌های صنعتی اردکان گفت: با تلاش تیم تحقیق و توسعه شرکت ، موفق شدیم در تولید آلفا آلومینیا به خود کفایی دست یابیم و در حال حاضر جزو پنج کشور تولید کننده این محصول هستیم.

 برهانی افزود: شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان شرکت دانش بنیان در زمینه تولید مواد پیشرفته سرامیک است که این محصول در صنایع بزرگ و استراتژیک از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سیمان و رنگ و لعاب کاربرد دارد.

نیازمندی کارخانه سرامیک صنعتی اردکان به ۱۰ هزار تن مواد آلفا آلومینیا در سال

وی گفت: کارخانه سرامیک صنعتی اردکان سالی ۱۰ هزار تن مواد آلفا آلومینیا نیاز دارد که تمامی این نیاز از کارخانه مشهد تولید می شود و مبلغ سرمایه گذاری برای اتمام این پروژه ۳۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: تمام خط تولید کارخانه ما روی۱۰۰ درصد ظرفیت در حال تولید است و این درحالی است که بیشتر شرکت‌های تولیدی به دلیل تحریم‌های موجود با مشکل مواجه هستند.

برهانی گفت: نمی توانیم نرخ فروش محصولات را به صورت دلخواه به دلیل نظارت ستاد تنظیم بازار انتخاب کنیم و همین موضوع باعث رقابت ما با کشور‌های بزرگ دنیا شده است.

وی افزود: بالا بردن نرخ محصولات  ،  آینده شرکت را به خطر می‌اندازد و هدف ما رفع مشکل شرکت‌های صنعتی است.

مدیریرعامل شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان افزود:کاتالیست‌های تولیدی در واحد sru در پالایشگاه پارس جنوبی، هاشمی نژاد و صنایع نفت و گاز پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

برهانی گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ما کارخانه تولید آلفا آلومینیا در مشهد است که صنایع سیمان و آرایشی و بهداشتی وابستگی شدیدی به این ماده دارد.

یاد آور می شود امروز جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان یزد از شرکت سرامیک های صنعتی اردکان بازدید کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.