سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنبرآباد میزبان اردوی استعدادیابی فوتبال منطقه ۹ کشور

اردوی استعدادیابی فوتبال منطقه ۹ کشور در رده سنی زیر ۱۴سال به میزبانی عنبرآباد در ورزشگاه شهید مختاری در حال برگزاریست.

مصطفی اکبرزاده، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه طرح ملی فراگیر استعدیابی کشور از بهمن ماه سال گدشته آغاز شده است، گفت: بر این اساس کشور به     9 منطقه تقسیم شد که کرمان، کیش، هرمزگان و سیستان بلوچستان در منطقه ۹ قرار دارند .

وی افزود: اردوی استعدادیابی فوتبال منطقه ۹ کشور در رده سنی زیر ۱۴سال دیروز با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، دادستان عنبرآباد، بخشدار مرکزی، جانشین انتظامی، رییس اداره برق و آب شهری، رییس هیئت فوتبال و سایر مسئولان و ورزشکاران  به میزبانی عنبرآباد آغاز شد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه این اردو با حضور 30 شرکت کننده از منطقه 9 کشور به مدت چهار روز در شهرستان عنبرآباد برگزار می شود، تصریح کرد: بر این اساس اردونشینان تا روز جمعه 28 دی، زیر نظر علی محمد زحمتکشان مربی استعدادیابی منطقه ۹ کشور با تیم های شهرستان رقابت می کنند و استعدادهای مشحص شده شهرستان، جایگزین این ۳۰ نفر می شوند.

وی یادآور شد: بعد از گذشت مدتی و پس از برگزاری چند اردو،  هر 9 منطقه به صورت تورنومنت مسابقه خواهند داد که از بین تمام بازیکنان این 9 منطقه برای تیم‌های ملی نونهالان، پشتوانه نوجوانان و رده‌های سنی جوانان استعدادیابی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال منطقه ۹ کشور در عنبرآباد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.