سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف کالاهای قاچاق میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی و کشف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال انواع کالای خارجی قاچاق در عملیات کاراگاهان این پلیس خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان حین گشت زنی‌های هدفمند خود طی یک عملیات ویژه در بازرسی از ۲ باربری موفق شدند انواع کالا‌های خارجی قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه لیزر مخصوص رفع مو‌های زائد بدن، ۶ دستگاه فن کوئل و ۹۷۵ کیلوگرم گردوی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند کشف شد.
 
سرهنگ سلیمیان ارزش کالا‌های کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه تعداد ۴ نفر به جرم تهیه و نگهداری کالای خارجی قاچاق دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده روانه مراجع قضائی شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تداوم این گونه اقدامات و برنامه‌های پلیس از شهروندان خواست در صورت اطلاع از اقدامات مشکوک در تهیه و دپوی کالا‌های قاچاق موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
 
انتهای پیام/م
 

دستگیری ۴ قاچاقچی در عملیات کاراگاهان پلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.