سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: کیفیت پایین هوگو‌ها عملکرد تکواندوکاران را زیر سوال می‌برد

تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد گفت: کیفیت پایین هوگو‌ها برای مبارزات لیگ مناسب نیست و عملکرد تکواندوکاران را زیر سوال می‌برد.

سعید رجبی ملی پوش تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این تیم برابر تیم شهرداری ورامین بیان کرد: ما می‌توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما اشتباهات داوری و اینکه برخی از تکواندوکاران تیم ما نتوانستند عملکرد مناسبی را ارائه کنند باعث شد تا برابر این حریف سنتی به تساوی ۴-۴ رضایت بدهیم، اما امیدوارم در انتهای فصل تیم ما بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

او درباره وضعیت هوگو‌ها در رقابت‌های لیگ برتر و انتخابی تیم ملی عنوان کرد: کیفیت پایین هوگو‌ها برای رقابت‌های مختلف مناسب نیست و عملکرد تکواندوکاران را در مبارزات زیر سوال می‌برد و حتی درزمانی که ضرباتی رد و بدل نشده است امتیازاتی را محاسبه می‌کند.

ملی پوش تکواندو در ادامه افزود: این هوگو‌ها با استاندارد‌ها جهانی فاصله دارد و اصلا قابل مقایسه نیست و از نظر کیفیتی تفاوت زیادی بین آن‌ها است. امیدوارم که کیفیت هوگو‌ها تغیر کند تا هم عیار تکواندوکاران مشخص شود و هم ثابت شود که کدام ورزشکار می‌تواند در رقابت‌های قهرمانی جهان بدرخشد.

رجبی درباره تغییر وزن خود در تیم ملی تکواندو گفت: در این باره با فریبرز عسگری سرمربی تیم صحبت کردم و امیدوارم آنچه که صلاح من و تیم ملی است رقم بخورد تا شاهد موفقیت تکواندو ایران در مسابقات جهانی باشیم.

ملی پوش تیم تکواندو دانشگاه آزاد در پایان گفت: در رقابت‌های جهانی برای کسب مدال می‌جنگیم تا بتوانیم علاوه بر ایستادن روی سکو، عنوان قهرمانی جهان سال ۲۰۱۵ تکواندو ایران را تکرار کنیم و با دست پر به کشور برگردیم و یک گام به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک‌تر شویم.


بیشتر بخوانید:

خانلرخانی: نظر داوران تکواندو نباید تحت الشعاع اظهارات سرپرست تیم‌ها باشد

خلیفه: رئیس کمیته داوران باید از اشتباهات داوری در تکواندو درس بگیرد

بهرامی: داوران در لیگ تکواندو سلیقه‌ای رفتار می‌کنند

تساوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ در خانه تکواندو / غیبت کادرفنی تیم ملی در هفته سوم رقابت‌ها


انتهای پیام/

اظهارات رجبی درباره تیم ملی و لیگ برتر تکواندو مردان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.