سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی دانشگاه علمی _ کاربردی خراسان جنوبی عنوان کرد:

اولین رویداد استارتاپی عناب کشور در خراسان جنوبی

معاون علمی دانشگاه علمی _ کاربردی خراسان جنوبی گفت:اولین رویداد استارتاپی عناب کشور با هدف تجاری سازی و برند سازی این محصول و گسترش تولیدات آن،اسفند امسال در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،آتش روز معاون علمی دانشگاه علمی _ کاربردی خراسان جنوبی گفت:اولین رویداد استارتاپی عناب کشور با هدف تجاری سازی و برند سازی این محصول و گسترش تولیدات آن اسفند امسال در استان برگزار می‌شود.

وی افزود:این رویداد با هدف معرفی این محصول و گسترش تولیدات آن، تجاری سازی و برند سازی در بیرجند برگزار خواهد شد.

آتش روز با بیان اینکه محور‌های برگزاری این رویداد، فرآورده‌های عناب در حوزه‌های محصولات دارویی، غذایی و بهداشتی است، گفت: ثبت نام در این رویداد از آذر امسال آغاز شده و تا بهمن ادامه دارد و  تمامی فعالان حوزه‌ی کشاورزی، دانش آموختگان، دانشجویان و عموم مردم با تولید محصول هر چند ساده می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و محصول خود را در معرض داوری داوران حوزه‌ی تخصصی کارآفرینی، کشاورزی و غذایی قرار دهند.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی _کاربردی استان مهمترین ویژگی متمایز کننده این رویداد را از سایر استارتاپ ها، بر پایه محصول بودن آن اعلام کرد و افزود: این استارتاپ مختص ایده پردازی محض نیست و باید در این استارتاپ با محصول تولیدی که ممکن است محصول اولیه یا نهایی باشد، شرکت کرد.

وی گفت: این رویداد حلقه‌ی آخر و مفقود برای تجاری سازی و برند سازی است که از یک محصول ساده آغاز شده و پس از داوری و گسترش دادن توسط تولید کنندگان و کارخانجات صنایع غذایی و أخذ مجوز‌های لازم، به تولید انبوه می‌رسد و همچنین می‌تواند موجب تشویق و ترغیب کشاورزان حوزه‌ی عناب شود.  

آتش روز با بیان اینکه جوایز خوبی برای گروه‌های اول تا سوم این استارتاپ در نظر گرفته شده است، افزود: علاقه مندان و صاحبان محصول در این حوزه می توانند به سایت رویداد استارتاپی به آدرس:  www.chilaan.com  مراجعه کنند.

معاون علمی دانشگاه علمی _ کاربردی خراسان جنوبی اظهار کرد:جایزه گروه اول این استارتاپ، ۶ میلیون تومان، گروه دوم ۴ میلیون تومان و گروه سوم ۲ میلیون تومان اعلام شده است.

وی بیان کرد: ایران پس از چین، کره و تایوان چهارمین تولیدکننده بزرگ عناب در جهان است و خراسان جنوبی با تولید بیش از ۹۸ درصد عناب کشور، بزرگترین تولیدکننده این محصول گران بها در ایران است.

آتش روز تصریح کرد:نشست نهایی اولین رویداد استارتاپی عناب در خراسان جنوبی نهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

خراسان جنوبی بزرگترین تولیدکننده عناب در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.