سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه نهاوند:

مسئولان شهرستان نهاوند در منزل پدری شهید قاسمی حضور پیدا کردند

بعد از ظهر امروز جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند در منزل پدری شهید قاسمی یکی از شهدای سانحه هواپیمایی روز گذشته ارتش حضور پیدا کردند و پیام تسلیت خود و مردم را به آن‌ها اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کامران کریمی اظهارداشت: بعد از ظهر امروز جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند به همراه امام جمعه، فرمانده سپاه، جانشین انتظامی، معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران درمنزل پدری شهید قاسمی یکی از شهدای سانحه هواپیمایی روز گذشته ارتش حضور پیدا کردند و پیام تسلیت خود و مردم را به آن‌ها اعلام کردند.

وی گفت: همیشه در کنار مردم و حوادث سخت کشوری جوانان غیور نهاوند حضور داشتند مانندانفجار حزب جمهوری اسلامی سانحه هواپیمایی خبرنگاران و امروز نیز در کنار ارتشیان دلاور که در حال خدمت به مردم بودند و هواپیمای آن‌ها دچار سانحه دلخراش و منجر به شهادت دو هموطن نهاوندی شد.

کریمی افزود: در این سانحه دلخراش و ناگوار به همراه جمعی از پرسنل ارتش متاسفانه دو جوان عزیز و دلاور به نام‌های داوود ذوالفقاری از اهالی روستای دره ابراهیم و سعید قاسمی از روستای لیلاس نهاوند در را خدمت به مردم و در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که این حادثه را به خانواده‌های داغدار این دو عزیز و مردم شهیدپرور و ولایتمدار نهاوند تسلیت عرض میکنم.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نهاوند ضمن پیام تسلیت به خانواده این عزیزان و بخصوص دو شهید نهاوندی اظهارداشت: خدمت به مردم اجر اخروی دارد و اگر این خدمت به شهادت ختم شود ارزش آن نزد پروردگار چنین برابر است.

وی بیان کرد: همه مردم نهاوند به محض شنیدن این خبر از تلویزیون متاثر شدند و شهرستان نهاوند به خود می‌بالد که دارای فرزندانی با غیرت است که در راه خدمت به مردم به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حوادث ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.