سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش آخرین دستاورد‌های صنعت خودروسازی در اراک +تصاویر

در نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در اراک آخرین دستاورد‌های صنعت خودروسازی به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی با حضور شرکت‌های بزرگ خودرو سازی از جمله سایپا، مدیران خودرو، کرمان خودرو و حمایت انجمن قطعه سازان همگن استان مرکزی با نمایش آخرین دستاورد‌های صنعت خودروسازی در اراک آغاز به کار کرد.

مرتضی محمدی، مجری نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این نمایشگاه با همکاری استانداری مرکزی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برپا شده است.

محمدی افزود: تولیدکنندگان قطعات یدکی از استان‌های مرکزی، تهران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی، قزوین و مازندران مشارکت در این نمایشگاه گسترده دارند.

وی اضافه کرد: در نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی آخرین دستاورد‌های صنعت خودروسازی و خودرو‌های کلاسیک، اسپرت و نیرو محرکه به نمایش درآمده اند.

مجری نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی ادامه داد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی در سالن پارس از تا ۲۸ دی ماه ۱۳۹۷ برپاست.

نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی به مدت ۴ روز عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در میدان امام خمینی اراک ابتدای جاده اراک خمین به روی علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام / ج

فردا آغاز نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی، صنایع وابسته در اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.