سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون قضایی دادستان کل کشور :

مبارزه با توزیع مواد مخدر نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی است

معاون قضایی دادستان کل کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مبارزه همه جانبه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر نیازمند هم‌افزایی همه دستگاه‌های کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برای تحقق فرمایشات رهبری در حوزه مبارزه با مواد مخدر، نیازمند اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها هستیم و صرفاً با حضور چند دستگاه نمی‌توان مشکلات این حوزه را از پیش رو برداشت.

عمرانی افزود: از اول انقلاب ۴ هزار شهید و ۱۰ هزار جانباز در مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین هم در این دیدار گفت:مسئولان قضایی استان قزوین عزم جدی در مبارزه با مفاسد دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: حوزه «مبارزه با مواد مخدر»، حوزه‌ای بین‌المللی است و حل مشکلات و چالش‌های این حوزه نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های داخلی و همکاری کشور‌های منطقه است.

وی به رشد چشم‌گر تولید مواد مخدر در افغانستان اشاره کرد و افزود: رشد تولید مواد مخدر در افغانستان با تشویق، حمایت و کمک آمریکایی‌ها انجام می‌شود و تلاش آن‌ها برای مبارزه با مواد مخدر، صرفاً تبلیغاتی و دروغ است.

امام جمعه قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که آلوده به مفاسدی نظیر مواد مخدر است ابتدا باید تزکیه شود و سپس تحت تعلیمِ تربیت‌های دینی، ایمانی و معرفتی قرار گیرد تا از آسیب‌های این حوزه خود را حفظ کند.

انتهای پیام/ک

دیدار معاون قضایی دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در استان قزوین

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.