سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹؛

حضور پُر رنگ عراقی‌ها در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران

هواداران تیم ملی فوتبال عراق نسبت به ایرانی‌ها تعداد بیشتری از بلیت‌های بازی این ۲ تیم در جام ملت‌های آسیا را خریداری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود در مرحله گروهی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه) مقابل عراق برگزار می‌کند.

نبرد شاگردان کارلوس کی روش و "سرتکو کاتانچ" در حقیقت تکلیف صدرنشین گروه D. این رقابت‌ها را مشخص می‌کند و با وجود قطعی بودن صعود ایران و عراق به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها برای هر ۲ تیم از اهمیت به سزایی برخوردار است. به همین دلیل با توجه به اینکه ایرانی‌ها و عراقی‌های زیادی در دبی حضور دارند تمامی ۱۵ هزار بلیت جایگاه هواداران دیدار ورزشگاه آل مکتوم (محل برگزاری بازی) به فروش رسیده است.

طبق اعلام یکی از مسئولان برگزاری این مسابقه، عراقی‌ها استقبال بیشتری از دیدار فردا داشته اند و به نظر می‌رسد تعداد هواداران این تیم در بازی با ایران از حامیان تیم ملی فوتبال کشورمان بیشتر است.

این در حالی است که در ۲ بازی قبلی تیم ملی فوتبال ایران برابر یمن و ویتنام حدود ۴ تا ۶ هزار نفر با حضور در ورزشگاه از شاگردان کارلوس کی روش حمایت کردند.


بیشتر بخوانید:

زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شد

جنگ شرق و غرب آسیا برای صعود به مرحله حذفی/ شانس بالای اماراتی‌ها برای صدرنشینی

۱۷ تیم در جست و جوی ۷ بلیت یک هشتم نهایی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.