سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه بیش از ۱۰ میلیارد تومان در حوزه مسکن مددجویان کرمانی

سرپرست تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۰ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال در حوزه مسکن مددجویان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر امیر محمودی سرپرست تامین و امورمهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه تأمین مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های کمیته امداد است گفت: مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت است؛ چراکه توانمندسازی واقعی بدون تأمین مسکن مناسب که پیوست اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد امکان‌پذیر نیست و پایداری لازم را نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۳۷۷ واحد مسکن مددجویی در ۹ ماهه امسال احداث، تکمیل، بازسازی، بهسازی و مقام سازی شده است، بیان کرد: برای ساخت، تکمیل، بازسازی و بهسازی این تعداد واحد مسکونی مددجویی ۱۰ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان هزینه شده است.

امیر محمودی در ادامه از بهسازی ۳۱۶ واحد چشمه سرویس بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه امسال خبر داد و افزود: برای بهسازی این تعداد چشمه سرویس بهداشتی ۶۷۷ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود پنج هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن و پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی نیز دارای مسکن نا مقاوم هستند گفت: از این تعداد مددجوی فاقد مسکن و دارای مسکن نا مقاوم شش هزار و ۲۰۰ نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

سرپرست تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان در پایان به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های خیران برای ساخت، تکمیل، بازسازی و بهسازی منزل مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود: خیران نیکوکار می‌توانند با مشارکت در این طرح و کمک‌های خیرخواهانه خود این نهاد را در تأمین مسکن مناسب برای مددجویان یاری رسانند.
انتهای پیام/ی

پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی  دارای مسکن نا مقاوم هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.