به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یاسرجمالی معاون صدای مرکز فارس گفت: ارزیابیهای فصلی هر سه ماه انجام میشود که الگوهای ارزیابی با ۱۴ مورد از جمله تعداد عوامل موفق، کیفیت کنداکتور، میانگین امتیاز برنامه ها، برنامههای موفق، رادیو نما، حضور در جشنوارهها و برگزاری جلسات طرح و برنامه از نظر کمی و کیفی است.
وی تصریح کرد: نظر مخاطبان نیز یکی از الگوهای مهم در این ارزیابیها است که هر فصل مسئولان نظر سنجی سازمان به طور میدانی براساس استانداردهای علمی میزان مخاطب و رضایت مندی رادیو را سنجش میکنند.
جمالی افزود: میزان شنونده رادیو فارس در پاییز امسال ۳۴ درصد برنامههای صبحگاهی، برنامه سلام کاکو با ۶۵ درصد و پسین دلگشا با ۶۳ درصد بیشترین مخاطب شنونده را به خود اختصاص داده است.
معاون صدای مرکز فارس ادامه داد: برای کسب رضایت مخاطب در رادیوی محلی فارس گام های خوبی برداشته شده است که ایجاد کنداکتور چابک و خوش ریتم، تمرکز بر روی برنامه بومی و محلی، توجه ویژه به شهرستان ها، راه اندازی برنامههای پرمخاطب ، حذف برنامههای کلیشهای و طولانی مدت، تولید برنامههای طنز، تفریحی و تولید به روز و تمرکز بر نیاز مخاطب در انتخاب موضوعات ازجمله تلاشهای معاونت صدا است که به صورت جدی دنبال میشود.
انتهای پیام/ت