سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل بیمه مرکزی مطرح کرد؛

کاهش چشمگیر تقلبات بیمه‌ای در سایه همکاری گسترده پلیس و بیمه

سلیمانی گفت: همکاری گسترده پلیس و بیمه می‌تواند پرونده‌های تصادفات جعلی و روند تقلبات بیمه‌ای را به میزان چشمگیری کاهش بدهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی در دیدار با محمد رضا مهماندار  رییس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، ضمن قدردانی از تلاش‌های پلیس در خصوص اصلاح فرهنگ رانندگی در کشور تصریح کرد: خوشبختانه پلیس و صنعت بیمه برای تغییر رفتار رانندگان و کاهش تلفات فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده‌اند.

رییس کل بیمه مرکزی افزود: در بحث فرهنگ سازی از مقاطع ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی مفاهیم بیمه‌ای و روش‌های کاهش تصادفات در کتاب‌های درسی گنجانده شده است و ادامه این مسیر به کمک پلیس و دستگاه‌های مرتبط نیاز دارد.


بیشتر بخوانید: راهکارهای بهبود رتبه سهولت در کسب و کار ایران/ آیا سطح تولیدات ملی اُفت داشته است؟


رییس شورای عالی بیمه ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگسازی توسط بیمه مرکزی و صنعت بیمه، تصریح کرد: متاسفانه هزینه فرهنگ سازی در کشور ما بالاست و ما انتظار داریم رسانه‌های گروهی با درک حساسیت موضوع کاهش تصادفات به این مقوله ورود جدی تری داشته باشند.

وی استفاده از فناوری‌های نوین و اپلیکیشن‌های پایش خودرو‌ها را یک ضرورت جدی دانست و گفت: همکاری گسترده پلیس و بیمه می‌تواند پرونده‌های تصادفات جعلی و روند تقلبات بیمه‌ای را به میزان چشمگیری کاهش بدهد.

وی در پایان با اشاره به تغییر رویکرد صنعت بیمه از خودرو محور به راننده محور ابراز امیدواری کرد و گفت: با شناسایی رانندگان پرریسک، تلفات ناشی از تصادفات، کنترل می شود.

ترافیک تهران را نمی‌شود با ابزار سنتی اداره کرد

در ادامه این نشست سردار محمدرضا مهماندار  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ فعالیت‌های صنعت بیمه در کاهش تصادفات و ساماندهی ترافیکی را ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: ترافیک تهران را نمی‌شود با ابزار سنتی اداره کرد و ما اعتقاد داریم باید از ظرفیت‌های مردم و نهاد‌های عمومی بیشتر استفاده شود.

وی با ابراز خرسندی از حضور رییس کل بیمه مرکزی و مدیران بیمه در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تعامل بیشتر این دو (پلیس و صنعت بیمه) تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار رییس کل بیمه مرکزی و همراهانش از واحد مانیتورینگ و بخش‌های مختلف راهنمایی و رانندگی بازدید کردند.

انتهای پیام/

بازدید رییس کل بیمه مرکزی  از واحد مانیتورینگ راهنمایی و رانندگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.