سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارمحال و بختیاری؛

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب برگزار می‌شود

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراخوان مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

علی گرجی رئیس ستاد اجرایی چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب ‌اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقه با موضوعات اهداف، مبانی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خودباوری و پیشرفت‌های علمی، انقلاب اسلامی و احیای منزلت زن مسلمان، افتخار به گذشته انقلاب اسلامی، امید به آینده انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی، و احیای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: متن طرح‌های این سخن‌نگاشت می‌تواند بر گرفته از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله) و یا جملات پر مفهوم و حاوی پیام مرتبط با موضوع فراخوان اشد.

گرجی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و نام شهر محل سکونت خود را تا ۱۲ بهمن امسال، به دبیرخانه این فراخوان یا به صورت فایل jpg و با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت به شماره ۰۹۹۱۳۱۳۳۸۲۰ در پیام رسان‌های سروش و ایتا ارسال نمایند.

وی گفت: سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش سه میلیون ریال، سه کارت هدیه دو میلیون ریالی و ۱۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی از جوایز اهدایی به به طرح‌های برگزیده خواهد بود.

گرجی، زمان داوری این مسابقه را در دهه مبارک فجر اعلام کرد و گفت: جوایز برندگان در یوم الله ۲۲ بهمن تقدیم و یا به آدرس آنها ارسال می‎شود.

انتهای پیام/ن

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب در چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.