سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکی: ثوری در جریان دلیل غیبتم در شورای فنی بوکس بود

مربی اسبق تیم ملی بوکس گفت: به دلیل کسالتم در جلسه شورای فنی شرکت نکردم و ثوری در جریان غیبتم بود.

علیرضا استکی مربی اسبق تیم ملی بوکس در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره غیبتش  در جلسه شورای فنی بوکس بیان کرد: دیروز ( دوشنبه) جلسه شورای فنی بوکس جهت انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان برگزار شد. من در این جلسه حضور نداشتم و متاسفانه کمی ناخوش احوال بودم که حضور نیافتنم را پیش از جلسه به ثوری رئیس فدراسیون بوکس اطلاع دادم. من به مهدی پور سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

او درباره مبارزات گرجستان گفت: یک تیم ۷ نفره که از رده پایه با هم تمرین کرده ایم قرار است در بازی‌های گرجستان شرکت کنند و این رقابت مرحله دوم است. شرکت در این رقابت بیشتر برای ثبت رکورد است تا در آینده بتوانند با لیگ‌های معتبر قرارداد ببندند. برای اولین بار ما ۷ بازیکن را با هم اعزام خواهیم کرد. امیر علی اکبری نیز به همراه من هدایت این بازیکنان را بر عهده دارد. بازیکنان در تاریخ ۲۹ دی ماه برای مبارزه به روی رینگ خواهند رفت.

او در پایان عنوان کرد: امیر علی اکبری ۲۵ اسفند ماه در سن پترزبورگ بازی خواهد داشت. اکبری پس از آخرین مسابقه اش ۴ ماه است که تمرین می‌کند و ۲ ماه دیگر هم به امید خدا با آمادگی کامل در مسابقه شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی بوکس ۱۶ بهمن ماه راهی تورنمنت مجارستان می‌شود

رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس آسیا در تمرین تیم ملی ایران

احدی: نخستین اعزام بوکسور ها به مجارستان است


انتهای پیام/

اظهارات استکی درباره مرحله دوم رقابت های گرجستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.