سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی: داوران در لیگ تکواندو سلیقه‌ای رفتار می‌کنند

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین گفت: داوران خیلی سلیقه‌ای رفتار می‌کنند و نمی‌توان ۲ داور را پیدا کرد که عملکرد یکسانی داشته باشند.

سینا بهرامی تکواندوکار تیم شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر تکواندو بیان کرد: سیستم هوگو‌ها و امتیازدهی در لیگ مشکلات فراوانی دارد و در کنار آن داوری‌ها هم با اشتباهاتی همراه است. متاسفانه داوران خیلی سلیقه‌ای رفتار می‌کنند و در برخی مبارزات به حرکاتی اخطار داده می‌شود که در مبارزه دیگر این اخطار وجود ندارد. نمی‌توان دو داور را پیدا کرد که از نظر سلیقه‌ای و رفتاری مشابه هم باشند و عملکرد یکسانی را روی شیاپ چانگ پیاده کنند.

او دامه داد: تمام داوران با هم فرق دارند و ما باید امیدوار باشیم که در دیدار‌های حساس داوری که اشتباهات کمتری دارد کار قضاوت را بر عهده بگیرد. در صورتی که اگر قضاوت‌ها یکسان باشد هیچ تکواندوکاری دعا نمی‌کند که داور خاصی قضاوت دیدار تیم شان را بر عهده بگیرد.

بهرامی در مورد دیدار تیمش برابر تیم دانشگاه آزاد عنوان کرد: هوگو‌ها در این دیدار مشکل داشت و داوری هم در چند مبارزه قضاوت اشتباه داشت. در مسابقات بین المللی کمتر کسی به داوری اعتراض می‌کند چرا که هوگو‌ها استاندارد لازم را دارند، اما در لیگ به دلیل خرابی سیستم‌ها اعتراضات به داوری زیاد است.

او درباره مبارزه اش برابر میرهاشم حسینی بیان کرد: در دور رفت توانستم حسینی را شکست دهم، اما در دور برگشت نتیجه را به او واگذار کردم. میرهاشم حسینی ورزشکار خوبی است و برای او احترام زیادی قائل هستم.

بهرامی در مورد شانس حضورش در اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه در رقابت‌ها انتخابی نتوانستم به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم، اما سرمربی تیم ملی گفته است که هر تکواندوکاری که بتواند در مسابقات کیش مدال آوری کند شانس حضور در اردوی تیم ملی را خواهد داشت و من تلاش می‌کنم که در کیش با کسب مدال بتوانم به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

او درباره غیبت مهدی خدابخشی و پوریا عرفانیان در دیدار این تیم برابر دانشگاه آزاد عنوان کرد: اگر این ۲ تکواندوکار تیم مصدوم نبودند و در وزن هفت و هشت مبارزه می‌کردند شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. البته ما بهترین نفرات را داریم و در دور رفت هم در غیاب این ۲ هوگوپوش توانستیم برابر تیم دانشگاه آزاد به پیروزی برسیم. به هر حال در این دیدار شانس با ما یار نبود و امیدوارم که در پایان فصل بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم.


بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی سابق تکواندو در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

مقانلو: تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی رقابت‌های قاره‌ای تمرکز کند

قنبری: رکورد خوبی در مسابقات آزاد کشوری تکواندو ثبت شد

عبداللهی: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است


انتهای پیام/

اظهارات بهرامی درباره لیگ برتر تکواندو مردان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.