سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

10 ایستگاه اعلام وضعیت هوا در اختیار شهرداری اصفهان/رونمایی از تابلوهای اعلام ترافیک در آینده‌ای نزدیک

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از رونمایی از تابلوهای اعلام ترافیک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با اشاره به اعلام آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص در اختیار گذاشتن تابلوهای اطلاع رسانی آلودگی هوا به شهرداری اظهار کرد: شهرداری اصفهان 10 ایستگاه اعلام وضعیت آلودگی هوا مدرن و دقیق را در اختیار دارد که سالانه 2 میلیارد تومان برای شهرداری هزینه دارد.

وی با بیان اینکه بدیهی ترین وظیفه اداره حفاظت محیط زیست پایش آلودگی هوا است، افزود: تصمیم گیری در مورد واگذاری این نمایشگرها به شهرداری با نهادهای بالاتر مانند شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان است و انتظار می‌رود محیط‌زیست نیز در این زمینه کمک کنند نه اینکه از سایر دستگاه ها مطالبه گر باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص نمایشگرهای اطلاع رسان ترافیکی عنوان کرد: تعداد تابلوهای VMSیا پیام رسان الکترونیک را تا دو برابر افزایش دادیم که در روزهای آتی رونمایی خواهد شد.

صلواتی اضافه کرد: این تابلوها در انتخاب مسیرو برنامه‌ریزی سفرهای شهری به شهروندان کمک می‌کند و با کاهش ترافیک، باعث بهبود عبور و مرور در شهر می‌شود.

وی در مورد ویژگی این تابلوها بیان کرد: پیام رسان های الترونیک هوشمند و دقیق هستند و پیام های مخابره شده، از مشاهدات دوربین های ترافیکی است که کمترین نقطه ضعف را دارد.

صلواتی به ارائه بسته حمایتی به تاکسیرانان اشاره کرد و گفت: این برنامه برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود و تسهیلات مختلفی به آنان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف بهبود محیط زیست و کاهش آلودگی هوا است که از بهمن ماه اجرا می‌شود و با اعتبار 35 میلیارد ریال، تسهیلاتی برای خرید لاستیک، فیلتر هوا، و تجهیزات فنی خودرو در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/س

رونمایی از تابلوهای ترافیکی در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.