سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هتلی عجیب که در آن زرافه‌ها با مسافران همسفره می‌شوند +فیلم

یکی از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا، هتلی است که زرافه‌ها در آن با مسافران همسفره می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت گردشگری در حال حاضر یکی از راه‌های کسب درآمد خوب و قابل توجه در کشورهای مختلف مورد توجه است و سودآوری فراوانی را برای فعالان در این صنعت به همراه دارد.

جذب توریست و گردشگر حرفه و هنری است که هم اکنون در دنیا به عنوان یک صنعت پر سود شناخته می‌شود و با ساده‌ترین کارهای ممکن و یک برنامه ریزی دقیق میتوان مثل کشورهایی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند، از این صنعت کسب درآمد داشت.

خلاقیت در صنعت گردشگری و هتل‌داری تاثیر فراوانی در جذب گردشگر دارد و افتتاح و فعالیت هتل‎های جدید و متفاوت یکی از راه‌های جذب  به شمار می‌رود.

ساخت هتل در زیر آب‌های دریا و مدل مخالف آن یعنی ساخت هتل بر روی آب دریا، ساخت هتل در دامنه کوههایی که ارتفاع آن‌ها زیاد است و انواع دیگر از مدل هتل‌های عجیب و متفاوت در دنیا جذب گردشگران به این اماکن شگفت انگیز را به دنبال داشته است.

مسئولان حوزه صنعت گردشگری در کشور کنیا، هتلی به نام «مانُور زرافه» ساخته‌اند که مسافران و توریست‌ها می‌توانند در آنجا با زرافه‌ها هم سفره شوند و این هتل هم اکنون گردشگران بسیاری را برای دیدن و حضور در این هتل به سوی خود جذب کرده است.


بیشتر بخوانید: عکس عجیبی که رکورددار لایک در اینستاگرام است!


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.