سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی؛

برگزاری جشنواره فروش لوازم خانگی در روز‌های پایانی سال در مشهد

معاون استاندار خراسان رضوی گفت:برای کمک به مردم و کاهش قیمت لوازم خانگی جشنواره فروش امسال در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قربان میرزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی دوشنبه شب در حاشیه گشایش بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: امسال به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده و این مهم تکلیف ما را در قبال تولید کنندگان سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به تولید لوازم خانگی خوش نام با نشان‌های تجاری موفق در خراسان رضوی و ایران تصریح کرد: این محصولات از نظر کیفیت بسیار مرغوبیت داشته و قابل رقابت با برند‌های معتبر جهانی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی که فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها بر کشور تحمیل شده است، تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه، ثبت سفارش برای واردات مواد اولیه و همچنین عرضه کالا با مشکل مواجه هستند و دولت کاملا شرایط آن‌ها را درک می‌کند.

میرزایی افزود: دولت خود را موظف می‌داند از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند لذا در حد توان سعی می‌کند از واردات کالا‌هایی که در داخل ایران تولید می‌شود، جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بدهی‌های معوق بانکی، بیمه تولیدکنندگان و افزایش هزینه‌های تولید شرایط را برای تولید کنندگان دشوار کرده است و کارگروه 'تسهیل و رفع موانع تولید' در استان‌ها با اختیاراتی که دارد، در تلاش است مشکلات آن‌ها را رفع کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در نتیجه افزایش نرخ ارز طی ماه‌های گذشته، قیمت تمام شده لوازم خانگی افزایش یافت و باعث افزایش ۱۵۰ درصد نرخ آن‌ها شد.

میرزایی افزود: بهتر است دولت تدبیری بیاندیشد که قیمت مواد اولیه برای تولید لوازم خانگی در کشور کاهش یابد تا منجر به کاهش قیمت تمام شده گردد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.