سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواد رضویان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خیلی صفر کیلومترم/ نیمی از داستان «زهرمار» واقعی است

جواد رضویان که با اولین ساخته سینمایی خود به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده است، درباره فیلم جدیدش توضیحاتی ارائه داد.

سید جواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، درباره فیلم جدید خود با نام «زهرمار» که در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و هفتم فجر حضور دارد، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من فیلم «زهرمار»  را خیلی در ژانر طنز نمی‌دانم؛ اما فیلم جدی به آن معنا هم نیست. سعی کردیم یک قصه از جنس باور و واقعیت را بسازیم. فیلمنامه «زهرمار» بر اساس یک موقعیت مستند نوشته شده است.

وی اظهار کرد: تقریباً نیمی از قصه این کار اتفاق واقعی بوده که پیمان عباسی آن را قلم زده و فضای کار را یک زندگی واقعی تشکیل داده است.

رضویان در پاسخ به اینکه حضور خود در جشنواره فیلم فجر را چگونه می‌بیند، بیان کرد: من خیلی تازه کارم و به نوعی  صفر کیلومتر محسوب می شوم. بیشتر دوست دارم در این جشنواره کسب تجربه کنم و درباره کار و فیلمی که ارائه داده ایم، نظر منتقدان و مردم را بدانم.

گفتنی است قصه فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی سید جواد رضویان در قالب طنزی اجتماعی روایت می‌شود و سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حشمت: فکر نمی کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهرمار ...»

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.