سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری: ۲۱ تیم برای جام شهید هاشمی نژاد اعلام آمادگی کردند

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر گفت: تاکنون چهار تیم خارجی و ۱۷ تیم داخلی برای مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد با دعوت از تیم‌های داغستان روسیه،گرجستان، ارمنستان و آذربایجان و تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور و تیم‌های منتخب استان مازندران روز‌های ۲۷ و ۲۸ دی ماه سال جاری در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار خواهد شد.

شهرام جعفری رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این دوره از رقابت های جام شهید هاشمی نژاد اظهار داشت: از هر نظر آماده میزبانی رقابت ها هستیم، هماهنگی های لازم برای اسکان تیم ها، پخش زنده مسابقات، نحوه برگزاری، سالن رقابت ها و هر آنچه هر که نیاز بوده صورت گرفته که ان شاالله با برنامه ریزی انجام شده این دوره از مسابقات نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با بیان اینکه جام شهید هاشمی نژاد از اهمیت بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد:یک چنین تورنمنت هایی به لحاظ فنی می تواند در رشد کشتی استان نقش بسزایی داشته باشد، ضمن آنکه به کادر فنی تیم ملی نیز برای شناسایی استعدادها کمک موثری خواهد کرد. در هر صورت با توجه به این که رقابت های این دوره در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود امیدواریم بتوانیم میزبان بسیاری شایسته ای برای میهمان عزیز باشیم.


بیشتر بخوانید:

رضایی: برای بها دادن به پشتوانه‌ها در جام جهانی شرکت می‌کنیم/ مشکل مالی نداریم

طلایی: با کادر فنی بزرگسالان هماهنگ هستیم/ اردوی جوانان بعد از جام شهید هاشمی نژاد برگزار می‌شود


انتهای پیام/

صحبت های جعفری درباره جام شهید هاشمی نژاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.