سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس جمهور در جلسه توسعه و برگزیدگان استان گلستان:

از دولت انتقاد کنید،جایزه بگیرید/ تلاش ما کم کردن مشکلات کشور است /نمی توان مشکلات را صفر کرد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز روز وحدت است، گفت:  آنهایی که دولت را نقد می‌کنند جایزه هم می‌گیرند. همه مردم باید حرف بزنند و انتقاد کنند اما در عین حال کشورشان را دوست دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،  حسن روحانی بعدازظهر دوشنبه در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی استان گلستان، گفت: ۳۸ تفاهم نامه با اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومان در استان گلستان به امضا رسید که سه هزار میلیارد تومان آن ریالی و مابقی آن به یورو است.

وی با بیان این که امروز روز وحدت و اتحاد ماست، گفت: نباید این زمان اصلاح طلب و اصولگرا کرد، گرچه بد نیست اما وقتی دشمن به خانه ما حمله کرده حواسمان باید به او باشد و نباید دعواهای خانواده را مطرح کنیم.

روحانی تصریح کرد: ما نباید در مقابل دشمن تسلیم شویم و در مقابل فشار دشمن خود را ببازیم.

وی ادامه داد: زندگی پستی و بلندی دارد و از اینکه بار مسئولیت کشور بر عهده من و همکارانم است هیج نگرانی ندارم.

وی با بیان این که من امیدوار به آینده انقلاب‌مان هستم، اضافه کرد: حتما از این مشکلات عبور می‌کنیم و موفقیت‌هایی به دست می‌آوریم.

رئیس جمهور اظهار کرد: نمی‌توانیم مشکلات را به صفر برسانیم اما تلاش ما کم کردن مشکلات است.

وی با بیان این که خرید تضمینی گندم از کشاورزان ۲۲ درصد افزایش یافت، ادامه داد: برای حقوق بگیران افزایش ۲۰ درصدی را پیش بینی کرده‌ایم و توان ما همین است.

تمام ملت های دنیا روزهای سختی داشتند

وی اظهار کرد: تمام ملت‌های دنیا روزهای سخت داشتند؛ آلمان زمانی پیشرفت کرد که در جنگ جهانی دوم نابود و تقسیم شد اما همه به میدان آمدند و امروز کشوری توسعه یافته است.

روحانی با بیان این که بسیاری از ملت‌ها و کشورها روزهای سخت داشتند و دارند، اضافه کرد: مردم عراق سختی‌های زیادی کشیدند، این کشور ۱۵ سال قبل اشغال شد هنوز هم به طور کامل آزاد نیست و نمی‌تواند آمریکایی‌ها را بیرون کند.

وی ادامه داد: عراق پس از این همه سال و مشکلات هنوز تحت فشار سازمان ملل است اما ما از فصل هفت سازمان ملل خارج شده‌ایم.

رئیس جمهور بیان کرد: هر کشوری وارد فصل هفت سازمان ملل شد نظام آن را از بین بردند و فقط ایران از فصل هفت سازمان ملل با قدرت خارج شد.

وی گفت: در دادگاه لاهه مقابل آمریکا ایستادیم و در دو مرحله موفق شدیم؛ دادگاه لاهه در حکم موقت علیه آمریکا و به نفع ما رای داد و این کار مردم ایران است.

روحانی اضافه کرد: زمان وحدت و یگانگی است و امروز باید تمام جناح‌ها دست به دست هم دهیم و در مقابل آنهایی که به استعمار ایران چشم دوخته‌اند بایستیم.

وی اظهار کرد: زنان و جوانان ما باید در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حضور داشته باشند؛ افتخار می کنم که هم معاون، هم فرماندار و هم در رده های مختلف بانوان فعالیت دارند.

رئیس جمهور با بیان این که وقتی زمان انتخابات از مردم دعوت کنیم نباید روز بعد یادمان برود، تصریح کرد: مردم نظر و انتقاد دارند و افتخار می‌کنم دولت یازدهم و دوازدهم بیشترین نقدپذیری را در تاریخ ایران داشته است.

دولت یازدهم و دوازدهم  انتقاد پذیر ترین دولت تاریخ انقلاب

وی بیان کرد: آنهایی که از دولت انتقاد می‌کنند جایزه هم می‌گیرند اما بدانند زمانی که انتقاد آزاد شد دامنه آن وسیع‌تر می‌شود و فقط مربوط به دولت نیست.

وی در ادامه با بیان این که گلستان استعدادهای فراوانی وجود دارد که باید از آن استفاده شود، اظهار کرد: گلستان لب ساحل است و چرا باید آب در کوزه و تشنه لب باشد؛ اولویت با همین استان است که لب دریای خزر قرار دارد.

روحانی تصریح کرد: دریای خزر اولویت و حق مردم گلستان است؛ شاید کشاورزی و آب شیرین کن سخت باشد اما با طرح گلخانه می‌توان موفق بود.

وی با بیان این که برای آب شرب باید این آب تامین شود و دولت پول می دهد، گفت: اگر صندوق می‌خواهد برای ۵۰۰ هکتار گلخانه سهم بگذارد ما مشکلی نداریم اما باید در این رابطه بیشتر بحث شود.

وی با بیان این که محیط زیست ممکن است گاهی اوقات سخت گیری کند، اظهار کرد: راجع به آشوراده بحث کردیم و توافقی انجام شد که بر مبنای آن جزیره آشوراده می‌تواند مرکز گردشگری جذابی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

رئیس جمهور اضافه کرد: پارک ملی گلستان یکی از ذخیره‌های طبیعی خدادادی است و باید از آن حراست و حفاظت کنیم.

وی بیان کرد: یکی از کارهای پرتاب ماهواره رصد جنگل‌های ما برای آتش سوزی است که شرایط را دقیق اطلاع می‌دهد تا بیشتر حراست و حفاظت کنیم.

وی اظهار کرد: به برخی قول‌های سفر قبلی عمل کردیم مانند طرح زهکشی که ۱۲ هزار هکتار بیش از قول عمل کردیم.

روحانی اضافه کرد: برای راه آهن گرگان - مشهد اقدامات لازم و کارهای مطالعاتی انجام شده و ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار آن است اما با فاینانسور خارجی این طرح را پیش بردیم و اگر سرمایه گذار داخلی بیاید آن را دنبال خواهیم کرد زیرا دولت و صندوق به تنهایی قادر به تکمیل آن نیستند.

وی ادامه داد: برخی فکر می‌کنند بانک‌ها پولدار هستند اما پول‌های بانک برای مردم است؛ در زمینه مسکن برای مسکن اولی‌ها، آنهایی که سپرده گذاری کردند وام ۶ درصد پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: استاندار و شهرداری‌ها باید کمک کنند زیرا اراده جدی‌تری در وزارت مسکن وجود دارد و وزیر قول داده ۹۰۰ هزار واحد مسکونی را تکمیل و احداث خواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان این که سرمایه گذار باید سرمایه گذاری کند و خدمات را دولت می‌پذیرد، ادامه داد: جاهایی که می‌توانیم زمین مجانی در اختیار خواهیم گذاشت؛ زمین را مجانی در اختیار می‌گذاریم تا توسعه گران در آنجا مسکن بسازند.

وی بیان کرد: اولین هدف ما این است که خانه مردم در مقابل زلزله مقاوم باشد زیرا رفاه، امنیت و ثروت مردم بسیار مهم است.

روحانی با بیان این که در موضوع مسکن جدی خواهیم بود، تاکید کرد: بانک‌ها بار بسیار سنگینی در اقتصاد کشور بر دوش دارند.

انتهای پیام/س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
داود
۱۰:۰۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
سلام. دولت روحانی تو این ۸ سال گند زد به همه چیز . از مرغ و تخم مرغ بگیر تا خونه ماشین.
رضا
۲۱:۰۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
بابا ایتقدر خودرو تولید نکنید تا هم هواتون آلوده تر نشه وهم مصرف بنزینتون اینقدر زیاد نشه خیابونا دیگه ظرفیت نداره بابا بسه دیگه
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ دی ۱۳۹۷
زمانی که به عملکرد کسی انتقاد میکنید در مورد کم و کیف کارهای او صحبت می شود در حالی که او" اصلا عملکردی نداشته که قرار باشد از عملکردش انتقاد شود
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۶ دی ۱۳۹۷
ارباب وعده ها.... ارباب حرف زدن و عمل نکردن .... ارباب طلبکار بودن به جای پاسخگو نبودن .... ارباب حرفای توخالی که مخاطبش فقط خودشه.
واقعا که!
۰۹:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
لطفا تیتر خبر را درست بزنید! بابا اینکه نمیگه من جایزه میدم!
اگه دقت کنید میفهمید منظورش اینه که مخالفین دولت به کسانیکه به دولت انتقاد میکنند جایزه میدن، از این عبارت که میگه: اما بدانند زمانی که انتقاد آزاد شد دامنه آن وسیع‌تر می‌شود و فقط مربوط به دولت نیست.
یعنی خواهشا جلوی انتقاد از دولت را بگیرید تا خودتون گرفتار نشید!
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
انتقاد كنيد ولي عمل نميكنيم
نا شناس
۰۸:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
یه شهروند ایرانی با خدمت در بسیج جنگ تحمیلی به اندازه یه نفر که حقوق 5 میلیون می گیرد برای این نظام مقدس کار کرده ام مجروح هم بوده ام پرونده ام پاره کرده ام ریخته دور که حقوق بیت المال نگیرم ودر برابر شهداء عدد پشت صفر هم نیستم بلکه خود را مدیون انقلاب می دادم و در برابر ریئس جمهور عزیز خوب انقلابی که زحمات ایشان شاید به خاطر تحصیلاتش ملیونها برابر من باشد به احترام این زحمات جایز نمی دادنم انتقاد کنم چون حرام است فقط چند پیشنهاد دارم شماریئس جمهور کشوری هستید امانت دار پیامبر اکرم(ص) وارث امام علی(ع) انقلابی که صدها هزار برابر این دو برگوار شهید داده درد سر کشیده تحریم شده17 هزار نفر کارگروکشاورز تا ریاست جمهور ترور نا جوان مردانه شده همان عقلانت که در شعار فرمودی اجراء کن وعدالت را رعایت کن بنده حقیر کار گزار شرکت مخابرات روستایی هستم24 سال سابقه کار دارم1380000 تومان حقوق می گیرم در جمع6000 هزار نفر هستیم از سال 1388 تا کنون طبق ماد 83 وتصویب مجلس محترم شورای اسلامی وشورای محترم نگهبان ودیوان عدالت اداری ما جرء رسمی هستیم ولی مخابرات این رسمیت را قبول ندارد800 ملیارد در این مدت در جمع طلبکار هستیم وزیر محترم می فرماید برای دولت بار مالی داردسئوال؟ ایا حقوقهای کلان ونجومیها برای دولت بار مالی ندارد لا اقل تدریجی این معوقه پرداخت کنید شما فرمودید در شرایط کنونی اصولگرا واصلاح طلب معنی ندارد باید یکی باشیم در هیچ زمانی نباید داشته باشد این دسته بندیهای سیاسی باعث شده که سرمایه مادی ومعنوی کشور بنفع بد خواهان انقلاب مصادره شود وجلو شتاب سازندگی رشد علمی گرفته شود
حمید
۰۸:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
سلم
من مهندس هستم و حدود 27 ساله که کار اجرایی میکنم یک انتقاد میکنم راهشم نشونتون میدم
با چند نفر متخصص و متعهد وبا عرضه یه تیم تشکیل بدید و در خصوص کشف قیمت واقعی وتمام شده خودرو های پر تیراژ داخلی (دو کارخانه ایرانخودرو وسایپا ) کار های زیر رو انجام بدن و نتیجه شو در رسانه های پر تیراژبه مردم بگید:
1 - قیمت تمام شده قطعات یک خودرو رو اعم از تولید داخل و وارداتی
شامل بدنه ، موتور، اطاق ، و . . . رو پیدا کنند ولیست کنند.
2 - مبلغ دستمزد کارگر ساده ، تکنسین ، مهندس، و سایر نیرو هایی که برای تولید یک خودرو با احتساب بیمه و سایر عوارض قانونی پیدا کنند.
3 - هزینه های بالا سری ( نه هزینه های ریخت وپاش وسوء مدیریت ها )رو محاسبه و کارشناسی کنند.
4 - جمع 3 مورد فوق الذکر معلوم میکنه که :
- کیفیت مدیریت در صنعت خودروسازی کشوردر چه وضعی قراردارد.
- کیفیت ومیزان دلسوزی وتعهد مدیران کارخانه های خودرو ساز دولتی در چه وضعی هست.
- ودر نهایت مردم تکلیف خودشون رو با این بازار آشفته خودرو های داخلی معلوم میکنند.
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۵ دی ۱۳۹۷
آقای رئیس جمهور آخه با این همه رونق و کاسبی و سفره رنگین مردم و جوانان دارای شغل و همه لبهای خندان ـ باور نمیکنید یک سری به بازار بزنید همه خوشحالند من که کسی و ندیدم از این دولت انتقاد کنه و ناراحت باشه تورم ، تورم هم که اصلاً نداریم ـ فقط نتها انتقاد ما مردم به همین برجام موشکی که هنوز انجام نشده اگر این هم انجام بدید دیگه فکر کنم ........ ـ علی برکت الله .
اميرخان
۰۷:۳۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
همين كه ميگوييد انتقاد كن جايزه بگير يعني شما ملكه زيبايي در مديريت و كشور داري و صلاح و فلاح مردم هستيد بدترين توهين به مردم است. اگر روزي حساب و كتاب باشد بايد ببينيم كه شما جه حوابي براي سوالات خدا داريد.
دوست خدا
۰۷:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
سلام علیکم
حرف ایشون برای من باور کردنی نیست
ایشون فرموده بودند اگر کسی از دریافت یارانه انصراف بده دولت به اون تسهیلات ویژه خواهد داد
من و خانواده ام اصلاً یاراته ای نمی گرفتیم
هنوز که هنوز است خبری از تسهیلات اشون نیست
این یک نمونه بود
در هر صورت گفتم امیدوار نباشید به سخنان این
آقایون سمنانی
زنده باد جمهوری اسلامی ایران
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
واقعا" متحول شده اید؟!!!
فرهنگ «برو به جهنم» که در پاسخ به منتقدین ارائه می دادید ، جای خود را به « جایزه» داده ؟ !!!!
ناشناس
۰۶:۲۸ ۲۵ دی ۱۳۹۷
دیگه چی می شه گفت وقتی از عیب ها بی خبرند
ناشناس
۰۵:۴۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
مهم اینه که با چه الفاظی جایزه خواهند گرفت؟!
ناشناس
۰۵:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
كلا ديگه بايد از خوبياتون بگيم به انتقاد نميرسه
ناشناس
۰۳:۴۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
عاااااااااااااخ جون جایزه میدن
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
گوشت گوسفند کیلویی۸۰ هزارتومان شده بجای جایزه دادن در مقابل انتقاد ها برین کنترل کنید کشور رو تا ملت انتقاد نکنند
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
جایزه چی میدیاقای روحانی فکر کنم تورم یا رکود یا گرانی جایزه های خوبی هستند به نظرم
حسین کربلایی علی گل
۰۰:۴۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
گوشت کیلو ۷۰
مرغ ۱۴
پراید ۳۵
پسته ۱۵۰
پوشک بچه ۶۰
رب ۱۸
و .....
روحانی مچکریم
احمد
۰۰:۳۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
شما وضع اقتصادی. سیاسی معیشتی هسته ای قیمت دلار طلا و...... رو به سالی که تازه رییس جمهور شدی برگردون (عقب گرد) ما به شما جایزه میدیم
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
ههههه
با روحانی تا ۱۴۰۰
مهدی
۰۰:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
مردم از رو رفتند و دولت نرفت
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چقدر ایشون با مزست شما تلاش خودتون را در تلاش نکردن برای کم کردن مشکلات بکنید وگر نه دیگه مردم طاقت ندارن
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اعتماد به نفستو دوست دارم
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
آقای روحانی .ما یک کشور شیعه هستیم و در این کشور ارزشی به کارگر داده نمی شود و وصول حق کارگر هم سخت است کارگری ۳ماه حقوق از شرکتش طلبکار است و اداره کار بی مسئولیت و بی تفاوت ،در این گرانی و تورم .ولی کشور ترکیه یک دولت لاییک و غرب گرا ،آنوقت حقوق کارگران شان سر ماه در حسابشان واریز می شود و دولت نیز اگر قصوری در پرداخت باشد با کارفرما برخورد میکند حالا شما بگید کار چه کسانی درست است ؟آخه شما بگید ۳ماه طلبکار یعنی چه صدمه‌ای به قشر کارگر ،با حداقل حقوق کار کنیم امنیت کاری نباشد حقوقت را هم به موقع ندهند .این یک انتقاد بزرگ است به شما و دولت رسیدگی کنید لطفاً
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
نقد چه فایده ای داره؟ بهتتره بری میان مردم. تا بدانی وضع مردم چطوره؟
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
نمی توان همه مشکلات را حل کرد

هزاران مشکل به مشکلات قبل افزودی حل مشکل پیشکش مشکل دیگه اضافه نکن
سید صلاح الدین
۲۳:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اگه راست میگن که وقت اتحاد هست پس ده تا استاندار اصولگرا و دو وزیر اصولگرا بزاره تا بدونم که هدفشون مردم هست
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اخه پدر من انتقاد چی ؟داره کو گوش شنوا وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من برم دارن زنگ در خونه رو میزنن گمونن اومدن ببرنم جایزه م رو بدن
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مثلا تا حالا چیکار کردن چه گلی زده شده به سر مردم جز همه چیز گرونتر شده و بدبخت تر شدیم
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا عاقبتمون رو به خیر کنه با این مسئولین.
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
جایزه مون چیه؟
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اگه بشه ریال حذف کنیم به جاش دلاربزنیم اینهمه قیمت بالاوپایین نشه .قیمتهاروتثبیت کنید
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
نهاد جهاد سازندگی رو در همه حوزه ها و استانهاراه اندازی کنید . میلیون ها جوان متخصص می رند با جهاد شب و روز کار میکنند و خیلی از مشکلات از بین میره. در کشور 233 هزار مهندس متخصص فارغ التحصیل شده داریم که جاشون تو نهاد جهاد سازندگی هستش.
با نو فراخوانی جهادسازندگی مشت محکمی تو دهن دشمنان خارجی میزنیم تا بلند نشه!
تلخند
۲۲:۰۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
فقط میشه تلخند زد و به تقویم نگاه کرد و ثانیه شماری کرد تا ۱۴۰۰
Amirhosein
۲۱:۴۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سلام ریاست محترم جمهور اگر هدف شما رفع مشکلات کشور و مردم هست پس لطفا گرانی از بین ببر برای جوانان بیکاری چاره ایی بیاندیش وحقوق کارگران افزایش دهید ،جلوی این شرکتهای خود روسازی بگیر که خون مردم توی شیشه کردن ، افراد حریص و منفعت طلب ودست کج را از دولت و ادارات بیرون کنید ، لطفا سعی کنید برای از روی دوش ملت بردارید نه باری روی دوش ملت بگذارید مثل افزایش حاملهای انرژی و گران کردن سوخت و اجناس ،،، مثل گران کردن نان که در این اوضاع بد اقتصادی گذاشتن بار روی دوش قشر بدبخت و کم بضاعت میباشد
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اگه بنا باشه انتقاد کنیم جایزه بگیریم همه میلیاردر میشیم.
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سلام میخواستم بدونم چرا دلار به زیر سه هزار تومان نمیرسه ؟
وقتی شما رئیس جمهور شدید دلار بالاترین قیمت 2700تومان بود ولی الان و........؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
چرا قیمت اجناس پایین نمیاد ؟
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
وقتی سیاست کلی شما مشخصه چیو انتقاد کنیم چه فایده ای داره
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اون چنون رونق اقتصادی چی شد؟؟؟
برجام که قرار بود گشایش اقتصادی بیاره چی شد ؟؟
چرا چرخ اقتصاد وچرخ سانتریفیوژ باهم پنجر شد؟؟؟؟
سوال زیاد است جناب پرزیدنت اگه جواب دلرید علی برکت الله
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
جایزه چی شد ؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
حالا جایزه چی میدن ؟
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
پس باید برای همه مردم ایران، جایزه تدارک کنن!
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ببخشید، قرعه کشی میشه جوایز؟
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مگه کسی انتقاد داره به دولت؟ همه چی خوبه و اینو همه مردم تایید میکنن!
احرار
۱۹:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
برخی نه از مردم شرم میکنن نه از عقوبت اللهی هراس دارن...
فرامرز
۱۹:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
جناب رییس جمهور بعد از ۱۶سال کار در شرکت نفت هنوز بصورت پیمانکاری هستیم.لطفا با قاطعیت این مشکل را حل کنید و همه کارگران را رسمی و عدالت را برقرار کنید.آیا این درسته که با فرزند معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید طبق قانون کار و دوستان رسمی کلی مزایا و حقوق کلان داشته باشند.آیا بعد از ۱۶سال نوبت ما نشده عداات رعایت شود.ما همچنان منتظریم.یا حق
مرتضی
۱۹:۵۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خداوند ان شاءالله مسوولین عزیز و زحمتکشی را که شبانه روز برای ایران اسلامی واقعا با جان و دل زحمت میکشند و تلاش میکنند را در این کار مقدسشان یاری بفرماید.
الهی آمین.
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
مخصوصا دولتمردان دولت 12!!!!!!!!!!!
جمال
۱۹:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
وی اظهار کرد: زنان و جوانان ما باید در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حضور داشته باشند؛ افتخار می کنم که هم معاون، هم فرماندار و هم در رده های مختلف بانوان فعالیت دارند
همینه که مردها بیکار شدن
جایزه!!!!
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۵ دی ۱۳۹۷
چ ربطی به بیکاری شما داره؟؟؟ الان نصف ایران بیکارن
اینم یادتون نره ک اکثر بیکاران خانومهای تحصیلکرده هستن، طبق آمار رسمی!
دانشو
۱۹:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
بنظرم همه ما باید به شدت از نا امیدی دوری کنیم و باید جوری باشد که کسی که
حرف های منفی و نا امید کننده میزند خودش از این کار نا مبارکش پشیمان شود...
درواقع با توجه به معنویات و مثبت اندیشی بنظرم به خیلی از چیزها میتوان رسید...
سربازِ گمنام
۱۹:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سلام
صرفاً یک سوال برام پیش اومده شایدم چند تا سوال
آیا واقعاً جایزه می دهند؟ اگر جایزه می دهند بفرمایید جایزه شان چیست و نحوه پرداخت یا اهدا جایزه چگونه است؟ چون از بچگی خیلی کادو و جایزه دوست داشتم
ممنونم
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
البته نمیشه انتقاد کرد چون کلا دولت بی عیبی هستین آخه اگه درست حساب کنیم که دولت پراز عیب و ایراد هست آخه از کدوم عیب و ایراد دولت حرف نزنیم اون از بیکاری جوانان اون از گرونی طاقت فرسا و ...ازکدوم عیب و ایراد حرف بزنیم
ایرانی
۱۹:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
هم خود را انتقاد پذیر معرفی می کنی و هم تهدید می کنی اگر از من انتقاد کنید ؛ من هم از دیگران انتقاد خواهم کرد .
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
برجام با ان تبليغات چه شه
ثبات قيمت ارز و اجناس چه شد
رونق اقتصاد و اشتغال چه شد
حال ميگوييد انتقاد كنيد
...
۲۱:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
قربان اینهایی که گفتی بعداز برجام شد ها...
تنها اسم برجام زندگی بود.
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
همش وعده واهى ميدهيد
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اتفاقا برعكس
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
جایزه بگیریم خندیدیم خیلی باحالید
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
آره جهنم مگه کم جایزه ایه که قبلا حوالمون دادن؟
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خودت اولین نفر شروع کردی به انتقاد عیب جویی
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
بی تدبیری واقعا کمر ملت خم کرده خواستن توانستن ولی هیچ ارادی قوی مااز وزرا نه دیدیم فقط شعار دادیم ولی تو عمل هیچی ندیدم خیلی ها هستند که بخاطر نون شب شان مانده‌اند قبول کنیم که آنچنان خدمت صادقانه به مردم عزیزمان نکردیم
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
انتقاد واسه وقتیه که عیوب ناشناخته باشن. مگه مشکلات مردم دیده نمیشه؟
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ماشالا هر روز یه برنامه درست میکنن!!!
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
" از دولت انتقاد کنید جایزه بگیرید".....این دیگه چه بازیی؟!! نکنه یارانه ها رو جایزه حساب می کنه؟
موسوی اصفهان
۱۹:۱۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
انگار ۹۹ درصد مشکلات حل شده
میگه نمیشه مشکلات را به صفر رسوند!
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چون به يك نقد رود صبر و قرارت از دست*صف اول منشين بين جماعت جا هست
reza
۱۹:۰۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
با شنیدن این جمله مقام ریاست جمهوری احساس غرور کردم که به مرحله ای از عرفان رسیدیم که هیچ مشکلی را نمیبینیم . رضا هستم دارای دکترای انرژی و در حال حاضر بیکار و مجرد با 13 تا مقاله علمی isi
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ما نه گروني داريم نه تورم نه بيكاري و نه .... همه چيز روبه راهه براي چي انتقاد كنيم؟!!!!!