سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون صنایع دستی اردبیل؛

مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی اردبیل رفع می‌شود

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از حل مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی و احصا لیست متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: در حال حاضر لیست صنعتگران واجد شرایط و افرادی که بیمه آن‌ها قطع شده است، احصا می‌شود.

وی افزود: بعد از نهایی شدن لیست متقاضیان با اطلاعات کامل از جمله کارت مهارت و پروانه تولید، این لیست به سازمان میراث فرهنگی ارسال می‌شود تا سهمیه بیمه برای این افراد درخواست شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: سهمیه بیمه یا به شکل بیمه روستایی شامل بیمه بازنشستگی و یا بیمه تامین اجتماعی شامل بازنشستگی و خدمات درمانی است که از سوی سازمان درخواست و کسب سهمیه خواهد شد.

گلمغانی زاده با تاکید به اینکه بیمه روستایی با وجود عدم برخورداری از خدمات درمانی به مراتب محاسنی در دوران بازنشستگی دارد، اضافه کرد: افرادی که فعال صنایع دستی و متقاضی بیمه هستند می‌توانند به معاونت صنایع دستی اداره کل مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند.
وی تاکید کرد: در پوشش بیمه هنرمندان، محدودیتی برای رشته‌های صنایع دستی نداریم و از هر رشته‌ای تقاضایی به دست ما برسد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/ح

بیمه هنرمندان در اردبیل

برچسب ها: بیمه ، صنایع دستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.