سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سرمربی جدید تراکتورسازی به تبریز

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی با استقبال پرشور هواداران، بامداد امروز وارد تبریز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جرج لیکنز؛ سرمربی بلژیکی تیم تراکتورسازی پس از توافق با باشگاه تراکتورسازی هدایت این تیم را به مدت ۲ فصل و نیم عهده دار شد.

ورود مربیان خارجی تیم تراکتورسازی به تبریزاین سرمربی همراه با دستیار هم‌وطن خود؛ پاتریک دی‌وایلد، حوالی ساعت یک و نیم بامداد امروز با استقبال گرم و پرشور هواداران تیم تراکتورسازی وارد شهر تبریز شد.

وی از دیدن استقبال هواداران به وجد آمده بود و با واکنش به احساسات آن‌ها، از پرشور‌ها تشکر کرد.

ورود مربیان خارجی تیم تراکتورسازی به تبریزجرج لیکنز؛ مربی ۶۹ ساله بلژیکی، به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک شناخته می‌شود و سوابق پرباری را در کارنامه فنی خود دارد. وی تاکنون ۷ بار به عنوان مربی سال بلژیک شناخته شده و در ۲ مقطع سرمربی تیم ملی بلژیک بوده است.

وی بار نخست، تیم ملی بلژیک را به جام جهانی ۱۹۹۸ هدایت کرد و برای دومین بار در سال ۲۰۱۰ رنکینگ تیم‌ملی بلژیک را از رتبه ۶۰ به ۱۸ ارتقا داد.

لیکنز، سرمربی‌گری تیم‌های ملی تونس، الجزایر و مجارستان و در رده باشگاهی سابقه قهرمانی با تیم کلوب بروژ و قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ ترکیه با ترابزون اسپور، قهرمانی جام حذفی با تیم سیرکل بروژ، سوپرکاپ بلژیک با تیم اندرلشت و حضور در تیم گنک و لوکرن که همگی از باشگاه‌های مطرح فوتبال بلژیک هستند، را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/ش

سرمربی جدید تراکتورسازی وارد تبریز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.