سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوشنبه ۲۴ دی ماه؛

مدارس نوبت عصر ایذه تعطیل شدند

فرماندار شهرستان ایذه از تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سمالی، فرماندار شهرستان ایذه گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و اخطاریه مبنی بر احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر، تمامی مدارس شهرستان ایذه دوشنبه ۲۴ دی‌ماه تایم بعدازظهر نیز تعطیل می‌باشند.

وی بیان داشت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شامل این تعطیلی نیستند.

سمالی اظهار کرد: بر همین اساس و برای جلوگیری از بروز حوادث، تصمیم بر این شد که تمام مقاطع تحصیلی شهرستان ایذه تعطیل اعلام شوند.

تخلیه ۵ خانه در روستای میراحمد غریبی‌های دهدز

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: ۵ منزل مسکونی در روستای میراحمد غریبی‌های دهدز که در معرض رانش قرار دارند عصر شنبه تخلیه شد.

فرماندار ایذه افزود: این منازل به دلیل ترک‌خوردگی و براساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال رانش تخلیه شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به بالا آمدن سطح آب دریاچه سد کارون ۳، احتمال رانش بیشتر شده است.

مصطفی سمالی افزود: این خانوار‌ها موقتا در یکی از مدارس روستا‌های اطراف اسکان داده شدند تا تصمیمات بعدی در مورد آن‌ها اتخاذ شود.

مدارس اندیکا در روز دوشنبه تعطیل اعلام شد

مرادعلی سعیدی پور، سرپرست فرمانداری اندیکا گفت:با توجه به شدت بارندگی‌ها در روز دوشنبه ۲۴ دی ماه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: این تعطیلی در ۲ نوبت صبح و عصر شامل مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.

سعیدی پور اذعان داشت: اقدام به تعطیلی مدارس با هماهنگی مدیریت بحران استانداری خوزستان و با توجه به پیش بینی‌ها هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی در این شهرستان انجام شده است.

رییس ستاد بحران شهرستان اندیکا اظهار کرد: همچنین با توجه به پیش بینی بارش سنگین برف و باران در این بخش و احتمال بالاآمدن آب در منطقه شیمبار، این مسیر از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه با دستور ستاد بحران این شهرستان مسدود شده است.

انتهای پیام/گ

گفتنی است؛ با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت موج بارشی و بارش باران و احتمال آبگرفتی معابر، مدارس این شهرستان در نوبت صبح امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.