سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع روزانه بیش از یک میلیون لیتر سوخت زمستانه در مرکز وشمال آذربایجان غربی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در حال حاضر روزانه بیش از یک میلیون و صد هزار لیتر سوخت زمستانی در شهر و روستا‌های مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه امروز در بازدید از نواحی ماکو و بازرگان از نزدیک وضعیت سوخت رسانی به شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی را مورد بررسی قرار داد و گفت: میزان ذخیره سازی انواع فرآورده‌های نفتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از اینرو مردم استان آذربایجان غربی نگران تامین سوخت مصرفی خود نباشند.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی و کاهش بسیار محسوس دمای هوا و وجود یخبندان در مناطق سخت گذر مرزی و شمال استان آذربایجان غربی گفت: عمده سوخت زمستانی روستا‌های صعب العبور در نیمه نخست سال تامین شده است و هم اکنون روزانه بیش از یک میلیون و یکصدهزار لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان اذربایجان غربی توزیع می‌شود.

مجرد مدیر منطقه ارومیه در حاشیه این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان عملیاتی و مرزی شرکت و قدردانی از رانندگان نفتکش تصریح کرد: بارش برف و کولاک و یخبندان نمی‌تواند روند توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی را در اقصی نقاط آذربایجان غربی مختل نماید.

وی وضعیت ذخیره بنزین در مخازن انبار‌های نفت و همچنین جایگاه‌های سوخت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده وقفه‌ای در ارائه خدمات به مشتریان جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و گروه‌های بازرسی در دو حوزه کنترل کمیت و کیفیت بنزین و نفتگاز عرضه شده به همراه کارشناسان فنی اداره استاندارد بطور شبانه روزی فعال هستند.

مجرد افزود: از مردم عزیزمان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه نارسایی و تخلف با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.