سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین میزبان جشنواره سفیران بشردوستی

پوستر جشنواره کشوری سفیران بشردوستی که اردیبهشت سال آینده به میزبانی قزوین برگزار می‌شود در مراسمی رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مسابقات فن سخنوری دانشجویان بشردوست کانون‌های هلال احمر با عنوان جشنواره سراسری سفیران بشردوستی اردیبهشت سال آینده به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

آصفی افزود: مفاهیم بشردوستی در زندگی روزمره، روش‌های جذب مشارکت جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه، بررسی مقایسه‌ای بشردوستی و رفتار مبتنی بر حقوق بشر، روش‌های تحقق رفتار‌های مهربانانه در جامعه، بررسی روش‌های تسکین بخشی به آسیب دیدگان از حوادث، چگونگی تلاش برای صلح جهانی، مفاهیم بشردوستی در شعر و ادبیات فارسی و آموزه‌های بشردوستی در ادیان الهی از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی ادامه داد دانشجویان عضو کانون‌های هلال احمر در سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در دو بخش زبان فارسی و انگلیسی، از ۲۰ دی تا ۱۵ اسفند ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

آصفی نیز با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در این جمعیت مستقر شده است، اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند به سایت سازمان جوانان و یا مراکز امور جوانان هلال احمر شهرستان خود، برای تهیه و تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: سایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر www.rcsy.ir و شماره تلفن‌های ۳۳۳۶۵۸۶۷-۳۳۳۶۵۸۷۶ - ۰۲۸ برای ارائه اطلاعات بیشتر در دسترس است.

انتهای پیام/

رونمایی از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشردوستی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.